Display port en HDMI kabel

Display port en HDMI kabel 

Onderwerp van drakie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie
    Even wat extra hulp nodig. Om te kunnen Netflixen op TV heb ik een HDMI-kabel aangeschaft. Echter, mijn Lenovo T520 blijkt geen HDMI poort te hebben.

    Schijnbaar is de oplossing een display port kabel erbij aan te schaffen om dit op te lossen.

    Nu zie ik veel display port kabels op internet, maar veelal voor IMacs enzo.

    Iemand een tip voor de juiste kabel?
  2. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef Erik63
    Je hebt een DisplayPort >>LINK<<(nw66amh)/specificaties/

    dus doe zoals scar zegt of ga langs een handyman met je pc. Het is een "portable" Smile


    Zal ik Erik ook dan nog maar even quoten scar? ;-)

    Okay...dus als ik bij alle kabels zoek op display port en nw66amh dan kan ik gewoon 1 van deze kabels kiezen?

    >>LINK<<
  3. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef frida_m
    Heb je een Smartphone? Zet daar Netflix op, koop een chromecast (35 euro) en je kunt Netflix (en YouTube, foto 's etc) casten naar je tv via WiFi


    Ok, neem ik even mee.... maar eerst even de HDMI kabel...
  4. drakie
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van drakie

    quote:
    Dit schreef frida_m


    Dat is nu juist het fijne van een chromecast. Dan heb je geen kabel meer nodig. Kun je gewoon vanaf je foon, tablet of laptop casten naar de tv.


    Ja, ik begin nu ook ernstig te twijfelen...

    Vandaag even Chromecast verder onderzocht en als ik het goed begrijp kan ik dan niet ?lles wat ik op mijn laptop afspeel zien op mijn TV, maar ben ik afhankelijk van de aangeboden apps? Dus wel NPO maar geen RTL gemist enzo?

    Dus is het kort door de bocht als ik concludeer dat ik moet kiezen tussen:

    1. Chromecast zonder kabel maar niet alles vanaf laptop op TV kunnen afspelen

    en

    2. Kabel zodat alles wat ik op laptop afspeel op TV zichtbaar is?

    Ik lees de experts nog graag ;-)
Terug naar de lijst