Bij inloggen direct naar "Mijn OA"

Bij inloggen direct naar "Mijn OA" 

Onderwerp van Meisje69


Dit onderwerp is gesloten.
door --Anja1969-- zelf op 9 maart 2017 om 14:39:47

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef bart


    Zou je me precies kunnen vertellen wat je in dit geval doet? Hoe "ging je naar OA"? Waar logde je in?


    Vraag 2: is het geen idee om automatisch inloggen aan te zetten? Als je alleen zelf je laptop gebruikt is dat het handigste, denk ik.
    >>LINK<<


    Af en toe moet ik toch opnieuw inloggen. Voornamelijk doordat ik nogal wissel met welk toestel ik inlog. Meestal heb ik dat niet door en klik op een draadje die ik wil lezen. Dan kom ik in het inlog scherm. Tot een tijd geleden ging ik na het inloggen alsnog naar het betreffende draadje. Tegenwoordig kom ik bij "MijnOA" uit. Had het niet gemeld doordat ik er niet bij stilstond, maar nu ik dit draadje lees herinner ik het mij weer.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef bart
    Het is een cookie, die twee weken actief blijft (als het goed is). Daarna moet je opnieuw inloggen. Dat is omdat men anders dat wachtwoord vergeet. :-)


    Prima, maar na het inloggen kom ik dus niet op het draadje uit waar ik op heb geklikt voor het inloggen, terwijl dat wel het geval is geweest tot een tijdje geleden.
Terug naar de lijst