Nick

Nick 

Onderwerp van BeBritty

Terug naar de lijst
  1. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Veel berichten kunnen door niet ingelogden (geen leden) worden meegelezen inderdaad, ik vind dat zelf ook een probleem.
    En er wordt te weinig op gewezen, waardoor mensen vertrouwelijke of persoonlijke issues posten die door letterlijk de hele wereld kunnen worden meegelezen.
    Ik geloof dat in bepaalde " kleppen" je wel op het besloten deel zit.
    Maar dat moet je dan maar net weten en in de gaten houden waar je schrijft.
  2. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Als je in de google balk tikt : OA en je nick kun je zien wat anderen kunnen zien
    en als je niet inlogt en je kijkt op OA kun je ook zien wat anderen kunnen zien
    en dan zijn heel veel berichten inhoudelijk te lezen.

    Van dat Thuisafgehaald snap ik ook niet Smile
  3. Bericht van elly69 is op 15-03-2017 om 08:13:26 uur verwijderd door elly69.

    Reden: dubbel

     
  4. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Ik zie OA niet als een openbaar forum, het feit dat je lid moet worden, een bedrag betaald en daarna pas kan inloggen suggereert iets van een besloten gezelschap.
    Naast alle onzindraadjes vertellen mensen hier soms hele persoonlijke levensverhalen, over verdriet, scheiding, kinderen, problemen noem maar op, in dat geval zouden ze zich er bewust van moeten zijn dat dat openbaar is en daar heeft een website ook een rol in.
  5. elly69
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van elly69
    Ik weet dat het deels openbaar is, het suggereert alleen iets anders. Wat kan een webmaster doen, wel afgrendelen en alleen leden kunnen alles lezen.
    Die linken moet je wel weten te vinden. Ja duh nu staan ze hier.
Terug naar de lijst