rijstkoker

rijstkoker 

Onderwerp van Visje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Echt super fijn. Rijst erin, water erbij tot een vingerkootje boven de rijst. Lukt altijd. Slaat vanzelf af.

    Ik heb ooit een goedkope gekocht, doet t nog steeds. Merk tristar, inhoud 1,5 liter. Vooral de binnenpot nooit schuren, plak losweken en gewoon met klein beetje sop. Het duurt ongeveet een half uurtje tot je rijst klaar is

    Ik maak mijn rijst voor een paar dagen, vries t teveel in. Maar als je dat niet fijn vindt kun je beter een slag kleiner nemen. Hier kan ik als ik wil een kg rijst mee maken, bij feestjes echt makkie.
  2. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Meer dan genoeg. Daar kun je meer dan een.halve kilo rijst in koken, maar ook kleinere beetjes hoor. Die van mij is echt al ouder dan 10 jaar
  3. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Spetteren? Het gaat langzaam koken, maar spetteren nog nooit gezien. Er zit toch zowiezo een deksel op.
  4. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Dat is toch kwestie van hoeveelheid water en soort rijst? Niet door de rijstkoker. Niet dat de magnetron niets is, dat heb ik nooit gedaan
  5. rotonde
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van rotonde
    Makkie he. Dat wassen is tegenwoordig niet meer nodig, hoor. In de reguliere winkels zijn ze gewassen
Terug naar de lijst