Tweedehands auto kopen/kilometerstand

Tweedehands auto kopen/kilometerstand 

Onderwerp van tineke69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door tineke69 zelf op 22 maart 2017 om 22:21:38

Terug naar de lijst
  1. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69
    Ik ben op zoek naar een andere auto. Ik heb een leuke Volkswagen Polo gezien, 2006, kilometerstand 138.000 voor 4.000 euro. Volgens mijn vader is dit een te hoge kilometerstand. Ik heb er geen verstand van en ik twijfel of mijn vader er nu zoveel verstand van heeft.... maar het brengt me wel aan het twijfelen...
    Wat zegt een kilometerstand van een auto en waar moet ik opletten?
  2. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Ik weet verder niets. Ik heb een proefrit gemaakt en hij reed fijn. Maar dat zegt niets over de technische staat natuurlijk.
  3. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Bedankt Dianaa voor de website!

    Het is een garagebedrijf, een eenmansbedrijfje. De eigenaar ken ik, het is een vader van een voetbalteamgenoot van mijn zoon. Mijn huidige auto laat ik bij hem keuren. Dus ik ga er wel van uit dat hij betrouwbaar is, maar toch.... Mijn huidige auto had al snel kuren en die heb ik bij zo'n grote merkdealer gekocht, achteraf ook te duur. Dus ik ben nu extra voorzichtig.
  4. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    In deze prijs zit trouwens wel een grote beurt en een half jaar garantie. Ik zal er eens een nachtje over slapen....
  5. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Er staat een foto bij de advertentie van de auto met een onderhoudsboekje. De auto blijkt uit Duitsland te komen, een Volkswagen dealer. Zegt dat nog iets??
  6. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Ik heb de auto gekocht, het blijft toch een gok of het een goede auto is of niet. Ik ken de garagehouder al enkele jaren via het voetballen, dus ga er vanuit dat hij mij niets verkeerds geeft.
    De auto heeft geen distributieriem, maar een ketting. Zegt mij niets, hoop dat het goed is.
    De apk stond tot augustus, deze wordt verlengd naar volgend jaar maart. Vrijdagmiddag kan ik hem gaan halen!

    Bedankt voor het meedenken allemaal!
  7. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Dank jullie wel!!!
  8. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Dit is 'm Smile
    Plaatje
  9. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    quote:
    Dit schreef MaNu
    Mooie auto Tineke!


    Bedankt!!
  10. tineke69
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van tineke69

    Nogmaals bedankt allemaal voor de reacties! Ik zal het draadje sluiten....
Terug naar de lijst