Gezocht: accommodatie voor 1 nacht met hond

Gezocht: accommodatie voor 1 nacht met hond 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door kaatje zelf op 9 mei 2017 om 11:21:16

Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Beste vriend van zoon emigreert komende zomer voor minimaal 3 jaar naar Amerika. Zijn vader zit er al, hij en moeder volgen deze zomer.

    We willen graag met de jongens een nachtje richting zee. Het 'lastige' is dat hun hondje meegaat. Dat maakt de keuze al een stuk kleiner.

    Zeeland is te ver voor 1 nachtje helaas. Ik dacht bij Julianadorp een trekkershut gevonden te hebben, maar gisteravond krijg ik ineens bericht: sorry, toch al verhuurd Smile

    Ik had ook nog een hotel gevonden, maar dat vind ik met deze jongensachtige pubers en hond toch iets minder.

    Iemand een tip?
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Batavus
    Fletcher? Zit in burgh-haamstede, Renesse en Middelburg etc.
    Ik denk dat je niet te lang moet wachten met boeken.


    Zeeland is juist te ver.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Batavus


    Oh. Dan heb ik het verkeerd begrepen. Ik dacht dat je zeeland te ver vond om heen en weer te gaan op 1 dag en juist daarom een overnachtingsmogelijkheid zocht.

    Je wilt wel naar de kust?


    Ja (staat ook in mijn eerste post Smile) Zeeland is 2,5 tot 3 uur rijden. Vind ik voor 1 nacht de moeite niet.
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dingetje
    >>LINK<<


    Dank je. Deze was ik ook tegengekomen. Vind de meeste hotels best prijzig. Daarom was een trekkershutten ideaal geweest, ook daar zijn lang niet altijd honden toegestaan helaas.
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Bedankt voor het meedenken en het lieve aanbod (Mikky)! Ik heb nog even verder gespeurd en kwam toen bij een camping in Sint Maartenszee. Daar kunnen we 2 trekkershutjes huren voor een nachtje. 800 meter van het strand, dus die jongens vermaken zich wel. Nu duimen voor mooi weer Smile Ik vind het erg leuk dat ze dit nog even samen kunnen doen. Ik heb zoon gevraagd of hij niet alleen met B. ergens wilde kamperen, maar nee......
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Volgens mij tussen 9 en 19 uur aangelijnd. Gelukkig is het eind juni heeeel lang licht Smile
  7. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Solar

    Hangt er vanaf waar. Egmond kan je tot 10 uur smorgens met hond los op strand. In het hoogseizoen. IJmuiden bepaalde delen hele jaar door


    Sint Maartenszee.
  8. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Hahahaha, ik ga het draadje maar sluiten.

    Op een andere pagina had ik al geschreven dat ik al iets gevonden had Smile
Terug naar de lijst