Nieuwe dakgoot

Nieuwe dakgoot 

Onderwerp van Salome

Terug naar de lijst
  1. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome
    Ik kan niet goed bij een van de dakgoten, doordat er een afdak onder is geplaatst (en omdat ik gewoon niet zo heel goed op ladders ben sowieso). Gevolg is dat die dakgoot is gaan lekken. Niet alleen het zink, maar dus ook de houten ombouw.
    Hier moet snel iets aan gebeuren en daar heb ik dus een professional voor nodig.
    Maar wat voor iemand/bedrijf nodig je daarvoor uit? Het moet iemand zijn die de zinken dakgoot repareert, maar die ook het hout vervangt of antirot behandelt en dichtmaakt en aflakt, maar diegene moet ook weten hoe hij kanaalplaten voorzichtig verwijdert en terugplaatst.
    Waar vind je zo iemand en onder welke noemer?
  2. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef margreet
    ik heb ook zoiets aan de hand...de loodgieter lijkt me?



    Voor het zink wel, maar voor de rest ook?
  3. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    Hm, ik heb alle hier genoemde mogelijkheden geprobeerd, maar nog niks bereikt...
    Iemand nog een idee?
  4. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef SFR


    Hoe bedoel je?

    Geen contact gekregen n.a.v een oproep op een kluswebsite?

    Gewoon een loodgietersbedrijf bellen levert toch op z'n minst een gesprek op met de andere partij aan de telefoon?

    Waar ketste het dan op af, dat je nu nog niks bereik zou hebben?



    Ik krijg geen reacties op mails. Nergens, ook niet hier.

    Maar ik ga inderdaad maar gewoon eens wat rondbellen. Heb het er een beetje bij laten zitten want ik heb het zelf ook druk. Ik kan wel googelen maar dan weet ik echt niet wie ik voor me heb.

    Mijn buren hebben geen van allen dakgootproblemen en allemaal handige Harries als echtgenoot - waarschijnlijk houden ze de boel dus beter bij dan ik.

    En zo'n Facebookgroep is ook een idee, alleen staan daar dan weer reacties tussen in de trant van 'dat zoek je toch niet op Facebook'.
    Later dus. Ik laat het weten.
  5. Salome
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Salome

    quote:
    Dit schreef Dirk
    Zal ik je vanavond even bellen ? Heb in Augustus nog wel tijd en je hebt me al eens over de vloer gehad 😄Heb geloof ik je nr nog .en anders even Facebook staan ook verl foto's op van werk



    Heel graagSmile
Terug naar de lijst