router en admin wachtwoord

router en admin wachtwoord 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Misschien alle veranderingen 1 voor 1 uitvoeren? Routers hebben nogal eens de neiging om van te veel veranderingen overstuur te raken. Alles resetten naar fabriek en dan 1 voor 1 de veranderingen aanbrengen. Eerst admin wachtwoord, dan netwerk naamwijziging (of andere volgorde, denk dat dat niet uitmaakt welke volgorde). Dan ander wachtwoord en tussendoor steeds de router herstarten.

    Is het erg als de router met de oude admin wachtwoord blijft werken? Hangt er vanaf. Als het een echt eigen wachtwoord is, zal het meevallen. Is het een "standaard" wachtwoord, dan zsm veranderen, aangezien iedereen die kan vinden op internet.

    Veel succes
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Meestal is er een manier of een knopje op de router om hem weer terug naar fabriek te zetten, juist voor situaties als deze.
    Als je type en merk neerzet, dan kan ik dat wel uitzoeken, maar zal vast wel op internet te vinden zijn.
    Vaak is het een combi van een knopje ingedrukt houden als je de stroom aanzet van de router tot je een aantal piepjes hoort, of een paperclip in een klein gaatje duwen en dan de router aanzetten oid.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Boep
    Het is deze.
    >>LINK<<



    Hier de FAQ van dit model: >>LINK<<
    Hier om hem te resetten naar fabriek: >>LINK<<

    Lees vooral de FAQ goed door, zo te lezen zijn er meer die problemen hebben met het instellen van wachtwoorden.

    Succes
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Leuk te lezen dat het gelukt is Boep.

    En voor de rest: dank dames Smile
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Hoe ziet je netwerk er nu uit? Begrijp dat je een andere router hebt gekocht, maar hoe heb je die in je bestaande netwerk aangesloten?
  6. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Kan zijn dat het niet aan je router ligt, maar aan je provider.
    Meestal als je een router koopt, is het het beste om die aan te sluiten op je bestaande router van je provider. Dan kun je gebruik maken van de wifi van je nieuwe router (die vaak vele malen beter is dan die van je provider), maar hoef je niets aan te geven/veranderen bij je provider.
    Maar dan moet je een aantal instellingen veranderen/goed zetten waar ik niet zo goed in thuis ben. Heb je niet iemand in de buurt die handig is met thuisnetwerkjes? Misschien dat die kan komen kijken?
Terug naar de lijst