Diepvries ontdooien

Diepvries ontdooien 

Onderwerp van Dion

Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Dion
    Mijn diepvries moet hoognodig ontdooid worden.

    Nu is dat bij mij een heel gedoe, omdat de koelkast op de diepvries staat en de stekker van de diepvries achter de diepvries zit, zodat eerst de koelkast van de diepvries gehaald moet worden en vervolgens de diepvries verzet om de stekker eruit te halen.


    Heeft de vriezer geen stand 0? Anders de betreffende groep uitschakelen in de meterkast. Dan met de fohn de vriezer ijsvrij maken. Kost niet zoveel tijd en zolang kan jouw koelkatinhoud echt wel even zonder stroom.

    Dat HG spul zou ik niet gebruiken als de vriezer blijft vriezen. Dan heb je dat aan de wanden zitten. Bovendien, als je toch ontdooit ... moet ie niet meteen even schoongemaakt worden?
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    Ik heb even gelezen hoe dat spul werkt. Is volgens mij meer bedoeld om regelmaig te gebruiken. Als er al veel ijs in de vriezer zit ben je met ??n flacon niet klaar.
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Dion


    Had ik nog niet aan gedacht, maar stroom kan wel even uit.

    Dat je de vriezer via een schakelaar in het apparaat kan uitzetten, lijkt me wel logisch, maar heb ik niet kunnen vinden.
    Waar zit die schakelaar dan normaal?

    Ligt aan het merk denk ik? Google even op jouw merk en type + temperatuur instellen.
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Solar

    Vandaag maar even gedaaan. Laatste keer was 3 jaar geleden of zo Smile

    Hoelang duurt dan nou, met een pan water?
    Ik kan me niet voorstellen dat dat snel gaat. Je hebt vast niet genoeg aan ??n keer een pan.

    Ik ben fan van de fohn. Of had ik dat al gezegd? Smile
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Dion
    Dochter komt straks fohn brengen, dus ga het morgen maar even uitproberen.

    Kan ze dan meteen een filmpje maken? Smile
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    quote:
    Dit schreef Solar

    volgens mij was ik toch wel minimaal half uur bezig. En verschillende pannetjes en weer opwarmen etc.
    maar er zat ook heel veel ijs.

    Dus meerdere keren de pan weer verversen. Dacht ik al. Ik vroeg het ook omdat Tuwa zei er een pan in te kunnen zetten en dan ondertussen even wat anders te gaan doen.
    Ik blijf trouw aan mijn fohn.
Terug naar de lijst