Desktop in "entering powering safemode"

Desktop in "entering powering safemode" 

Onderwerp van BeBritty

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Mijn desktop gaat steeds na een paar minuten werken in bovenstaande modus en dan krijg ik hem er niet meer uit. Ik kan dan ook gewoon niks meer, zwart scherm en die melding. Moet echt de stekker uit stopcontact halen en dan weer opnieuw opstarten. Dan doet ie het weer paar minuten en weer zelfde verhaal. Kan ik wel lekker in de zon zitten eigenlijkSmile
    Maar toch. Iemand enig idee van een oplossing hiervoor?
    29 mei '17 - 12:04:20 / 29 mei '17 - 13:58:08
  2. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef rdolfijn
    is dat met windows 10?

    dan kun je op de spatie balk drukken en wordt hij wakker

    de instellingen qua tijd vind je onder power safe

    Dank voor je reactie rdolfijn. Ja, het is Windows 10. En als het zo eenvoudig was geweest had ik het al lang op gelostSmile.
  3. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Oh nu krijg ik weer wat anders. Zwart scherm. Message: entering powering safemode. Paar minuten gewerkt. Staaltje ongelooflijke zelfbeheersing dat ik het ding nog niet het raam uitgekieperd heb, al zeg ik het zelf.
    29 mei '17 - 13:21:14 / 29 mei '17 - 13:58:34
  4. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Zwembandje

    "Windows" heet dan ook niet voor niets "Windows", da's niet per ongeluk hoor.
    Succes.
    Zinvol kan ik helaas niet helpen.

    SmileSmile
  5. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef EmC
    Gebeurt het trouwens altijd na exact dezelfde hoeveelheid verstreken tijd?
    Anders zou het ook nog een kabel kunnen zijn die niet lekker werkt.

    Ah, dat is een goede vraag! Ik heb er geen antwoord op. Na een paar minuten iig. Of dat er 4,5 of 6 zijn weet ik niet.
    Ik ga de kabels ook even checken. Hij doet het niet lang genoeg om instellingen te checken. En oh ja, hij is extreem traag.
  6. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Pluskat
    Dit heeft wel veel weg van een ransomware aanval hoor: je kan niet meer computeren en het kan je ook nog geld gaan kosten.
    Smile
    Ik heb een kennis die in de robot branche actief is. Die kun je echt alles vragen en dat heb ik dan ook maar gedaan. Ik kreeg een lijstje met dingen die je zou kunnen doen met een kruiskop schroevendraaier in de hand.

    Ik vraag me wel af hoeveel zin het heeft om dat lijstje hier uit te gaan schrijven als jij na drie minuten al weer weggaat om je computer op te starten. Kan ik niet beter wachten tot je er ook echt tijd voor hebt?

    Na 19.30 vanavond ontvang ik graag je lijstje PluskatSmile. Dank voor de genomen moeite alvast!
    Overigens kan ik wel computeren, maar dan steeds 4,5 of 6 minuten, daar wil ik vanaf wezen....
  7. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef EmC


    Als het goed is heb je ook een menu op je monitor waar je in kunt.
    Ik heb bij mijn eigen monitor even gekeken en daar kan ik de power save mode gewoon uitzetten.
    Misschien kun je dan wat beter ontdekken wat er aan de hand is.
    Videokaart die gek doet ofzo of iets anders dat het signaal richting je monitor in de war schopt.

    Ok dank je wel EMC, ik ga straks kijken. Eerst eten.
  8. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Boep
    Maar het is dus terwijl je op de pc actief bent? Ik had het recent ook maar dan als ik even weg was van het scherm. Floep, slaapstand. Gek werd ik er van! Smile Terwijl ik echt niks aan de instellingen gewijzigd had. Toch maar gedaan. Pas toen ik via geavamceerde instellingen in energiebeheer wat (kleine) aanpassingen gedaan had was het weer oke.

    Ha Boep, dat 'gek werd ik ervan' is uitermate herkenbaarSmile.
  9. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Boep

    Achteraf denk ik dat mijn kat ergens op een toets gestapt had. Jij hebt toch ook een kat?

    BTW: wat een schatyige profielfoto heb je. Smile

    Ja ik heb twee kattenbroers. Ja geweldige foto he? Ik zwierf met mijn camera en ben tijdje met die zwanen mee gelopen, zelfs nog verkeersbrigadiertje gespeeld. En toen ontdekten ze het zebrapad:-)
  10. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef EmC


    Als het goed is heb je ook een menu op je monitor waar je in kunt.
    Ik heb bij mijn eigen monitor even gekeken en daar kan ik de power save mode gewoon uitzetten.
    Misschien kun je dan wat beter ontdekken wat er aan de hand is.
    Videokaart die gek doet ofzo of iets anders dat het signaal richting je monitor in de war schopt.

    Het is wel verdomd warm onder mijn buro zeg🙁. Eerst maar eens even al het stof uit de openingen gezogen, kabels gechecked .
    Volgens mij was dat het. Hoop, hoop, hoop, het gaat nu al 5 minuten goed😎.
  11. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef EmC


    Op naar de 6 Smile

    15!!!!
    Volgens mij was dat het gewoon. Kan het niet geloven. Weer wat geleerd. Dank jullie wel!!
    Pluskat, je lijstje is niet meer nodig, hartelijk dank. Wel fijn dat je me inschat als een vrouw die weet wat een kruiskopschroevedraaier is😉
Terug naar de lijst