"Video" maken

"Video" maken 

Onderwerp van AnnePA

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Helaas geen verstand van apps, al helemaal niet voor de apple-gebruikers, maar ik zou zoiets eerder maken met powerpoint.
    Als je hem dan als .pps opslaat, opent hij direct als presentatie. Je kan dan de tijd dat iedere foto zichtbaar is automatisch regelen, overgangen kun je ieder apart instellen (pro-tip: gebruik zo min mogelijk verschillende, anders gaan mensen eerder kijken naar de overgangen dan de foto's), je kan er simpel tekst bijzetten en alles geheel automatisch door laten lopen.

    Evt kun je daarna met een capture programma je beeldscherm op laten nemen en dan heb je echt een filmpje, maar misschien is de powerpoint presentatie ook wel goed genoeg.

    Maar er zullen hier vast mensen zijn die betere idee?n hebben.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Bloem
    Op een IPad geen tip. Op laptop wel een goede tip...


    En die is? Ben daar wel benieuwd naar, aangezien mijn vaste programma in windows 10 niet meer aanwezig is (tenminste, een slap aftreksel).
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Movavi. Is een gratis en een betaalde versie, maar echt ideaal om mee te spelen.


    Thnx, ga daar naar kijken.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Bloem

    Movavi. Is een gratis en een betaalde versie, maar echt ideaal om mee te spelen.


    Ben ermee bezig geweest en inderdaad een heel mooi en simpel programma. Alleen kan ik nergens een gratis deel vinden. Enkel een 7 dagen trial versie, daarna kost het 30euro. Hmm, wat te doen, wat te doen.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef AnnePA

    Ziet er goed uit, gratis voor de ipad, maar lijkt alleen voor video's te zijn? Niet voor foto's?


    Ik heb gisteren foto's kunnen toevoegen in movavi. Alleen de tijd dat iedere foto getoond wordt in de film aanpassen is wat lastiger. Ik kan tot nu wel per foto aanpassen, maar alles tegelijk nog niet gevonden. Denk dat dat een kwestie is van uitzoeken.

    Helaas kan ik nu niet aangeven hoe ik het heb gedaan, maar mij lukte het dus heel simpel

    Edit: heb niet de app geprobeerd, maar het programma zelf op pc
Terug naar de lijst