Kunststof resten tuinhek.

Kunststof resten tuinhek. 

Onderwerp van Tresie56


Dit onderwerp is gesloten.
door tresie56 zelf op 5 juni 2017 om 10:42:13

Terug naar de lijst
  1. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef tresie56
    Misschien een cadeautje om met vaderdag te vragen. Eerlijk is eerlijk, is het niet een mannenklus???


    Nee
    Gewoon handzaag pakken als je dat fijner vindt
  2. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef tresie56
    Mag ik wel zeggen dan dat ik niet van dergelijke klussen hou. Dat is nu eenmaal zo, ongeacht de sexy. Er zijn ook wel mannen die van zo'n klus niet houden. Dat is nu eenmaal zo.Smile


    Ik hou ook niet van de wc schoonmaken, maar dat doe ik ook. Zelfredzaamheid heet dat, maar dat wil niet zeggen dat je het niet kunt. Gewoon zaag pakken en zagen, of aanhanger huren en in zijn geheel naar de stort.
  3. Rose_s
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Rose_s
    quote:
    Dit schreef tresie56
    Met aanhanger rijden heb ik nooit gedaan. Zou dat wel goed komen bij mij?? Schoenmaker blijf bij je leest denk ik dan. Ik doe niet overmoedig, dat ik ' alles', maar moet kunnen.


    Ik hoef ook niet alles te kunnen, maar heb ook.geen zin om met alles afhankelijk te zijn van een ander. Het werkt prima om nieuwe dingen eens te proberen en dan ontdek je ineens dat je meer kunt dan je denkt.

    Of jij met een aanhanger kunt rijden weet ik niet, ik kan het wel, zolang ik geen bochtje achteruit hoef
Terug naar de lijst