post.nl brievenbuspakketje niet gekregen

post.nl brievenbuspakketje niet gekregen 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Maar als ik het track & trace nummer check is het hier vrijdag 9-6 bezorgt.
    PostNL zegt er niks mee te kunnen.
    Klopt dit?
    Ik bedoel, ze kunnen toch nakijken wie de bezorger was, die heeft het pakketje uitgecheckt.
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef Margoos
    Check ook even je kliko.... daar had een slimme besteller het bij mij eens ingestopt, kartonnen doos met boekenpakket van bol.com in de papierbakSmile



    Was een brievenbuspakketje wat afgescand moest wordenen dat is ook gebeurd volgens postNL.
    Alleen is dit niet bij mij in de bus gedaan.

    Kliko staat achterhuis in afgesloten tuin. Daar kan de postbode niet komen.
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    O ja, die meneer van PostNL zei ook nog dat ik de afzender aansprakelijk moest stellen.
    Maar hoe kan ik dat doen, het is toch niet zijn schuld dat de bezorger het pakje niet heeft afgeleverd in mijn brievenbus?
  4. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef SFR
    Afzender is opdrachtgever van de zending ?n heeft ervoor betaald. Wie betaald, bepaalt Smile


    Rare boel.
    Die is er toch niet verantwoordelijk voor dat de postbode het pakketje in eigen zak steekt of elders afleverde en dan wel aftekent alszijnde bezorgt?

    Track&trace zegt nl dat ik het pakje heb ontvangen.
  5. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    Heb wel eerder zelfde pakketje besteld en past prima door de brievenbus.

    Wat ik vreemd vind in dat track&strand bericht, is dat bezorger briefje zou hebben achter gelaten,
    Plaatje
  6. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef twelve
    Online kun je een klacht indienen en dan moet PostNL het uitzoeken. Meestal krijg je binnen enkele dagen antwoord.


    Vanmorgen weer met postNL gebeld. Uitgelegd dat ik het niet eens was met hun eerdere antwoord.
    Track&trace nummer nog eens doorgegeven en zegt deze medewerker dat het wel is aangeboden maar nog niet bezorgt 😠😱
    Morgen gaan we voor een weekje met vakantie. Ben benieuwd of het er bij terugkomst dan wel is.
Terug naar de lijst