quote:Dit schreef Vogeltje Maar als ik het track & trace nummer check is het hier vrijdag 9-6 bezorgt.
PostNL zegt er niks mee te kunnen.
Klopt dit?
Ik bedoel, ze kunnen toch nakijken wie de bezorger was, die heeft het pakketje uitgecheckt.
Als er een klacht is in mijn bezorgwijk dan komt de teamcoach bij mij terecht.
Bij track en trace kan hij dan nagaan dat ik de bezorger ben geweest, door de registratie die ik heb uitgevoerd in de postnl app. van mijn smartphone
In deze heb je dus gelijk ....ik weet niet welke schijven er nog zitten tussen de klachtenservice en de teamcoach, of dat deze rechtstreeks benaderd worden.
quote:Dit schreef Vogeltje Heb wel eerder zelfde pakketje besteld en past prima door de brievenbus.
Wat ik vreemd vind in dat track&strand bericht, is dat bezorger briefje zou hebben achter gelaten,
Dat zou kunnen als het pakket niet is afgeleverd..op het briefje staat dan welke handeling is verricht.
Als je geen briefje hebt gekregen en geen pakket ..dan heb je nog een vraagteken?
Wat ik enige tijd geleden heb meegemaakt, is dat een pakketje in huis was zoekgeraakt.
Ik had het pakketje gescand en persoonlijk afgegeven aan een jongeman.
Daarna ontving ik een vraag van mijn teamcoach....waar het pakketje gebleven was..
Gelukkig kon ik mij nog herinneren hoe het was gegaan, en kon het intern (inhuizig) worden opgelost.. ..(maar dat weet je niet altijd meer)
Probleem opgelost!
Maar als dat bij jouw niet het geval is dan zou ik toch snel gaan informeren ..dan zit het nog beter in het geheugen van de bezorger.
Anders weet hij niet beter als dat hij heeft gescand en dus heeft afgeleverd, er even vanuit gaande dat alles ten goede trouw is geschied.