Mediabox ziggo verplicht of keuze?

Mediabox ziggo verplicht of keuze? 

Onderwerp van Margo

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Volgens mij zit er weldegelijk een smart-card in je mediabox, als ik de specificaties van de box bekijk. Sterker nog: dat zal wel moeten, anders kan hij niet communiceren met Ziggo. Kijk maar eens of je de voorkant kan open maken, daar zit een smartcard dan achter met waarschijnlijk een smartcard van je ouders nog.
    Wat betreft het "niet kunnen zien welke decoder". Dat kan ziggo volgens mij dus weldegelijk. Er vindt namelijk 2-weg communicatie plaats tussen Ziggo en de mediabox. Vermoedelijk is het tekstje over het afsluiten van de oude box een standaard regeltje die ze altijd in die mail zetten, niets van aantrekken dus.
    Kan Ziggo deze afsluiten zodat jij geen tv meer kan kijken hiermee? Geen idee, vermoed van niet, aangezien het geen smartbox is, wat je nieuwe wel is.

    Het specifiek niet willen ontvangen van een mediabox is een puntje die ziggo lastig uit kan voeren. Bij het contract staat specifiek een mediabox op bruikleen basis. Die zijn ze dan ook verplicht te leveren, ook al wil je dit echt niet. Maar je kan hem gewoon in de doos laten en niet gebruiken. Lekker je oude mediabox blijven gebruiken.

    Veel plezier ermee!
Terug naar de lijst