Gezocht: Iemand die op korte termijn kleine klusjes wil doen in mijn nieuwe huis

Gezocht: Iemand die op korte termijn kleine klusjes wil doen in mijn nieuwe huis 

Onderwerp van Corien


Dit onderwerp is gesloten.
door Corien zelf op 12 augustus 2017 om 17:10:42

Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wc rol ophangen is echt een klusje om zelf te proberen. Gewoon doen Corien, je zult versteld staan van je eigen kunnen!!! Daarna volgt de rest vanzelf, door opgedaan zelfvertrouwen. You can do it!!!
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Corien


    Dat kan ik ook wel, maar in mijn nieuwe badkamer vind ik het risico te groot dat er iets mis gaat...
    En een gordijnrail vastschroeven kan ik ook nog wel, maar het gaat hier om een verlaagd plafond van kwetsbaar materiaal....er zijn al gaten geboord en verschillende ( holle wan) pluggen geprobeerd , maar het lukt nog niet.
    Bedankt voor je bemoedigende woorden!

    Een reep schilderstape op de tegels plakken. Aftekenen waar de gaten moeten en dan door tape boren op laag toerental met steen boor. Evt kies je er voor om in een voeg te boren dan is tape niet nodig. Dat gordijn zou ik ook niet zelf doen.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Evert1963


    Ten dele waar. Als je in een voeg boort, heb je kans dat de boor " kan slaan" op de ene tegel en daardoor scheurt.

    Ja dat. En in de regel verplaats je een wc rol houder niet zo vaak.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Corien


    Ik heb niet eens een goede boormachine....tips?
    Mijn voorkeur gaat uit naar een accu schroefboormachine, maar daar kan ik niet mee in buitenmuren boren, toch?

    Daar zijn de goedkopere exemplaren niet sterk genoeg voor. De accu machines van +100 euro kunnen dat meestal wel.

    Ik heb onlangs een schroef machientje gekocht voor dochter, bij de ikea vandaan. Werkt als een trein bij schroeven. Heb zelf een accu schroefboormachine die duurder was een minder fijn is (zwaar). Daarnaast en klop boormachine voor het zware werk. In beton van mijn plafonds en in een flat waar ik woonde had ik echt een boorhamer nodig. Deze huurde ik dan een dag voor alle gaten.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ik zou investeren in een goede klopboormachine en dan een schroefmachine van ikea (20 euro).
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Die-ene


    Een klopboor is geen boorhamer
    Wel goed voor steenboortjes maar niet voor beton
    Boorhamer ( hamerboor) heeft meestal SDS-boren

    Boorhamer als investering zou ik niet doen. Voor die enkele keer dat je zwaar beton in moet? Met een klopboormachine kom je redelijk goed een muur in van een tussenwoning.
  7. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Corien
    Iets lenen gaat wel lukken.
    Maar in mijn nieuwe badkamer, een rib uit mijn lijf, ga ik zelf niet boren...
    Een gaatje voor een schilderij lijkt me geen probleem.
    Evert, je wilde het risico toch niet nemen?
    Bedankt i.i.g. wel voor je aanbod!

    Wat kan er mis gaan met een gaatje boren??? Ik zie het probleem niet. En anders is de Tesa plak spijker of schroef misschien iets. Geen gaatjes dan... >>LINK<<


    Link naar pagina praxis met info over de tesa producten: >>LINK<<
  8. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Dat tesa spul is echt ideaal. Bij dochter op haar kamer mocht niet geboord worden in de muren, maar ze wilde wel wat ophangen aan de muren. Zo gefixt. En met verhuizen er zo weer af.

    Mocht je niemand vinden dan is dit wellicht de oplossing, ook voor de spiegel. Tape op de rol, wat voor spiegel ideaal zou zijn, is niet makkelijk te verwijderen. De klevende schroeven zijn wel te verwijderen en ideaal voor de wc rol houder.

    Succes!
  9. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Wc rol houder voor aan radiator:

  10. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
  11. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
  12. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Trouwens een prachtige badkamer!
Terug naar de lijst