Verplichte aanschaf I-pad lagere school

Verplichte aanschaf I-pad lagere school 

Onderwerp van XXX

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef scar
    Basisschool dient voor iedereen toegankelijk te zijn. Ik vraag me af of zo'n mededeling wel "mag". Het kost niet nogal wat, "zo eventjes tussen neus en lippen gemeld".

    Of was dit al veel eerder gemeld?

    In het ergste geval andere school zoeken.

    Natuurlijk was dit al eerder gemeld. Geen enkele school besluit in de vakantie een iPad school te worden en dat lukraak mee te delen, om dan niet bereikbaar te zijn.
  2. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Rose_s
    ( bkr toetsing dus met uitkering geen optie)

    Want met een uitkering heb je automatisch een negatieve codering bij het bkr? Smile
  3. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Met bijstand wel ( ben ik vanuit gegaan, ik heb het niet eens aangevraagd). Ik kon het anders betalen gelukkig. Wij kregen via school overigens ?150 korting en.de ipad was drie jaar verzekerd, maar dan moest je wel een speciale shockproof hoes erbij aanschaffen.

    Maar je hebt gelijk Bloem, niet elke uitkering hoeft een negatief BKR advies te geven( bleuch krom Nederlands)

    Ook met een bijstandsuitkering heb je niet automatisch een negatieve codering. Je krijgt een negatieve codering bij het BKR bij betalingsachterstanden op leningen, hypotheken, telefoonabonnementen, credit cards und So weiger. Het maakt helemaal niet uit waar je inkomen dan vandaan komt. Dat is echt verkeerde informatie die je geeft.
  4. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Dat wist ik idd niet, ik dacht dat wanneer je een bijstandsuitkering had je niet kon lenen, waar dan ook, behalve via de GKB.

    BKR = Bureau Krediet Registratie. Daar wordt elke vorm van lening geregistreerd. Ook een roodstandmogelijkheid op je rekening bijvoorbeeld. Er zijn dus maar weinig mensen die niet geregistreerd zijn bij het BKR. Maar ze zien daar niks over uitkering, baan, bedrijf oid.
  5. Bloem
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Bloem
    quote:
    Dit schreef Erna

    Met een bijstandsuitkering mag je nooit lenen. Een bijstandsuitkering voorziet nl slechts in de basis levensbehoeften. Dan is er dus geen extra geld om een lening van te kunnen afbetalen.

    Dat weet ik. Geen idee ook waarom je me dit vertelt. Alsof ik niet weet wat een bijstandsuitkering is?

    Maar dan heb je nog steeds niet automatisch een negatieve codering bij het BKR.
Terug naar de lijst