Kookgroepje Zutphen e.o

Kookgroepje Zutphen e.o 

Onderwerp van ikke71

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Count me in!Smile

    Ik woon zelf in Colmschate (gemeente Deventer).
  2. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef ikke71


    Leuk als je meedoen. Ik heb nog niet zo nagedacht over het aantal maar er kunnen zes personen aan tafel zitten als moet acht maar dan wordt het weer proppen met koken achter mijn aanrecht. Ik zit te denken vier max zes?


    Ik vind 4-6 deelnemers ook het beste.
    Maar hoe wil je het verder invullen? Ik zit ook nog in een andere eetclub. Daar eten we 1 x per 6 weken met elkaar en degene die ontvangt die kookt dan de maaltijd.
    Maar samen koken kan natuurlijk ook. Smile
  3. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    En misschien ook even aangeven wat je verwacht van deze club.

    Gaat het om de gezelligheid of om echte culinaire hoogstandjes ? la de programma's op tv met 5-6 gangen?

    Ik kan wel lekker koken maar ben geen keukenprinses Smile


    Nou...natuurlijk een culinair gebeuren met veel stress en spanning...heeft iedereen wel een kookeiland?Smile

    GEINTJE!!!Smile

    Ik ga voor de gezelligheid en het maken van een lekkere maaltijd. Mijn voorkeur gaat uit naar het verzorgen van de maaltijd voor degene die ontvangt.Smile
    Kosten kunnen gedeeld worden of degene die kookt neemt alles voor eigen rekening. Maakt mij niet uit.Smile

    Ik heb zelf niet zo'n grote keuken en hier loop je elkaar echt in de weg.

    Hoe willen jullie het vorm geven?Smile
  4. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef ikke71

    We kunnen een budget afspreken of inderdaad het bedrag door het aantal mensen doen. Laat maar weten ik ben overal voor in


    Ik vind het zelf het gemakkelijkste als de gastvrouw zelf de kosten draagt. Je kunt het als gastvrouw/heer dan net zo goedkoop of duur maken als je zelf wilt.
    Als iemand wil uitpakken met biefstuk, prima, maar als de volgende gastvrouw/heer minder draagkrachtig is en iets heel lekkers kookt met kip of gehakt,
    dan vind ik dat helemaal prima.

    Ik ben zelf geen vegetarier, maar als er een keer vegetarisch wordt gekookt vind ik dat best.

    Ik lust verder alles.

    Dus mijn voorkeur gaat uit naar de gesloten portemonnee. Geen gedoe met uitrekenen of wisselgeld.

    Maar meeste stemmen gelden.
  5. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    quote:
    Dit schreef Mariska2
    Klinkt allemaal heel goed, ik wil graag meedoen maar ... ik kan 6 september niet. Mijn nicht uit Australi? die ik al lang niet heb gezien, komt over en zal juist op die datum met haar man bij ons zijn. We gaan die dag leuke dingen met ze doen, zullen 's avonds uit eten gaan en ik kan onmogelijk tussendoor afhaken.

    Is er een mogelijkheid voor een andere datum?

    Ikke71 is het wellicht een idee om een aparte club hiervoor op te richten? Of een whatsappgroep, zodra de samenstelling bekend is?


    Een andere datum vind ik ook prima. Inderdaad misschien beter een aparte club/groep op te richten.

    We zijn in ieder geval met 4, dus kunnen van start gaan. Alleen even een geschikte datum vinden dat we ook allevier kunnen.
  6. twelve
    Hey Baberiba

    Toon alleen de berichten van twelve
    Ikke71: Heb je een pb gedaan.Smile
Terug naar de lijst