belletjes van loterij callcenters

belletjes van loterij callcenters 

Onderwerp van Boep

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep
    Oke, het gaat niet over iets heel belangrijks maar toch ... ik wil weten hoe het zit.

    Zo eens per half jaar krijg ik op meerdere dagen achtereen en op wisselende tijstippen telefoon van een afgeschermd nummer. De eerste twee keer neem ik nog op en noem mn naam. Maar het blijft stil aan de andere kant en na een tiental seconden word de verbinding verbroken. De 3e, 4e en 5e keer neem ik wel op maar zeg niks. En dan bij ong de 6e belpoging meldt zich plots iemand. Altijd van een loterij.
    Ik ben benieuwd of anderen dit herkennen en wat de reden kan zijn dat ze eerst meerdere keren bellen zonder iets te zeggen. Raar toch? Smile
  2. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Sjak
    Volgens mij bellen ze meerdere mensen tegelijk ofzo. Als er dan iemand opneemt drukken zecdie andere weg. Zoiets?
    Ik herken het wel.

    Oh kijk, dat lijkt me een goeie verklaring. Irritant zeg.

    Toen zich vandaag eindelijk iemand meldde heb ik haar meteen onderbroken met de opmerking dat ik de verbinding ga verbreken omdat ze al 5 keer voor niks mijn tijd in beslag genomen hadden. Smile
  3. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef meeuw
    De computer belt volgens mij en als je opneemt schakelt hij door naar medewerkers die vrij zijn, die moeten dan oonemen. Dat dacht ik.

    Oke. Dussss, zij bellen mij, ongevraagd, en als ik opneem moet ik maar zien of er iemand beschikbaar is die mij het reclameriedeltje kan oplezen. Zoiets?
    Smile
  4. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Bloem

    Als ze zes keer bellen en je bent niet in staat om netjes te antwoorden, meld je nummer dan gewoon aan bij het bel me niet register.

    Dat werkt alleen bij bedrijven waar je geen klant bent. De postcodeloterij mag je dan nog gewoon bellen als je loten hebt.
  5. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Mimi
    Volgende keer gewoon zeggen:: Zeg mevrouw, mijnheer, jongedame oid Vind je dat nou echt leuk om mensen te irriteren? Mensen te storen? Mensen lastig te vallen? Heb jij nu de baan van je leven? Betaalt dat een beetje om mensen chagrijnig te maken met zo'n dom telefoontje? Wat krijg je daar nou voor? Misschien is het een idee dat je een vak gaat leren waar je mensen blij van maakt? Ik zou zeggen DOEN veel succes nog en val MIJ niet meer lastig En ps andere mensen ook maar beter van niet. Ga een vak leren ! Fijne avond nog. Tuut tuut tuut tuut tuut kedeng


    >>LINK<<

    Ik vind het niet erg om te zeggen dat ik geen belangstelling heb voor de aanbieding. Alleen, dan moet ik wel de kans krijgen en niet dat zij zelf de verbinding verbreken voordat ik weet wie waarover belt.
    En iemand aanspreken op zijn beroepskeuze ... nah, vind ik niet zo chique.
  6. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Xanxan


    Ideaal. Kun je direct opzeggen als je ze toch aan de lijn hebt!

    Nog ff wachten op mijn miljoen! Smile
  7. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Solar
    Ik heb het nu ook van een bepaald nummer. Maar fijn mijn S7 geeft direct aan dat het Spam is. Gewoon geblokkeerd dus (na online het nummer te hebben gecheckt)

    Kan toch niet als ze je bellen met een afgeschermd nummer.
  8. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Solar

    Het was deze. >>LINK<<
    Mijn telefoon gaf "Spam"aan

    Ja maar dan werd je dus niet gebeld door een afgeschermd nummer. Of snap ik het niet en kan de s7 afgeschermde nummers weergeven?
  9. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Cato

    Ook dat kan je aangeven. Dan mogen ze je niet nogmaals bellen.
    >>LINK<<

    Dat wist ik niet. Dank.
  10. Boep
    oh?

    Toon alleen de berichten van Boep

    quote:
    Dit schreef Cato

    Aleen heb ik nooit zin het hele bandje af te luisteren Smile

    Ja dom, daar heb ik vandaag ook geen gebruik van gemaakt. Maar dat was omdat ik niet wist dat het kan. Ik wacht de volgende belsessie wel af.
Terug naar de lijst