Raam

Raam 

Onderwerp van happy-56

Terug naar de lijst
  1. Erna
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Erna
    Voor de ramen op de 2e foto passen prima rolgordijnen.
    Voor die op de 1e foto lijkt me dat niet handig, omdat je deur dan niet open kan i.v.m. de hoogte van de rolgordijn"cassette".
    Ik zou overigens gewoon boren. Gaten kun je bij vertrek weer dicht plamuren en met een likje verf desnoods bijwerken. Daar zou ik me nu niet druk over maken tenzij je van plan bent al over niet afzienbare tijd weer te willen verhuizen. Dan zou ik sowieso niet investeren in gordijnen.
    Gezien je vraag is dat vast niet aan de orde.

    Wil je er overdag ook iets voor hebben hangen? Of gaat het alleen om bij donker het dicht te kunnen doen? Je kunt dan ook kiezen voor de zogenoemde "in betweens" gordijnen. Ikea heeft ook niet al te dure kant en klare exemplaren. Voldoende hoog en met 4 stuks (meestal 2 per verpakking) heb je het wel dicht. Ikea heeft ook leuke paneelgordijnen. Ik zou overigens voor een voldoende breed rails/ophangsysteem kiezen die de mogelijkheid geeft de (paneel)gordijnen helemaal voor de muur weg te kunnen schuiven overdag, zodat je raam niet voor een deel afgedekt blijft (inzake raam 1e foto)

    Hornbach heeft goedkope rolgordijnen voor ramen van 270cm hoogte in diverse kleuren.
Terug naar de lijst