Domeinregistratie en website

Domeinregistratie en website 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Binnenkort gaat het dan echt gebeuren: ik ga me dan inschrijven bij de KvK Smile

    V??r die tijd wil ik een domeinnaam claimen en daarna aan een website beginnen.

    Het gaat in principe om een vrij eenvoudige website met max. 5 pagina's (ongeveer) waar wel de ruimte moet zijn voor het plaatsen van geluidsdemo's, paar foto's en misschien ooit een filmpje.

    Ik heb echter geen idee waar ik hiervoor moet zijn! Er zijn zoveel plekken waar ik een domeinnaam kan registreren. En een deel ervan biedt tevens hosting aan. En tja, ik wil er ook geen honderden euro's aan kwijt zijn Smile
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Carlita
    Hey kaatje spannend...zo n eerste stap.

    Ik heb dit bij yourhosting geregeld....hosting kan idd ook. ..heb ik ook gedaan ...lijkt mij wel handig ...
    Verder een small pakket voor de website...

    Al kan dat laatste misschien nog wel veranderen ...ik wil mn website overzetten naar wordpress en evt
    Webshop. Dan wil ik ook de mogelijk voor het plaatsen van filmpjes muziek etc....en wellicht is er dan een groter pakket nodig.

    Ik ben zelf zelf eerlijk gezegd ook geadviseerd door goede vriend die hier wel verstand van heeft.

    Ben trouwens heel benieuwd wat je gaat doen ?


    Bedankt! Met WordPress werk ik op mijn werk ook.

    Uhhh.....Ik doe een opleiding stemacteren Smile
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Bedankt voor de tips!

    Contact met Bloem is er al! Smile
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Raymond


    Waa ga je dat doen? Bij intervoice over toevallig? Smile


    Nee, doe de opleiding bij Studio Oranjeoord Smile
Terug naar de lijst