OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL!

OA Kerstpakkettenactie - DANKJEWEL ALLEMAAL! 

Onderwerp van OAkerstpakket

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids
    Nooit verwacht dat iemand ons zou nomineren, er zijn altijd anderen die ik t meer zou gunnen dan mij omdat ze t ook niet zo makkelijk hebben gehad. En dan ben je zelf een van de genomineerde.

    Heel hartelijk dank aan de onbekende OA-er/ster voor dat je ons de moeite waard vond om te nomineren en voor de de ma(a)k(st)er heel erg bedankt voor de leuke spulletjes we zullen er samen van gaan genieten. Natturlijk ook voor alle die deze mooie actie mogelijk maken.

    En dat denk ik ook altijd maar, maar ben toch ook genomineerd...
    Was er wel beetje ondersteboven van dat iemand mij dat gunde. Zo lief....Heb al een afspraakje met de bezorger kunnen maken.
    Het is jou ook super gegunt!! Geniet er van!
  2. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids



    heb je dus gelijk een OA kerstpakketverzorger date.... jij boft dubbel dan Sas

    Ik ken deze hele lieve bezorgster. Jij ook....uit de oa kroeg Smile
  3. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Wat een feest toch allemaal weer!! En fijn dat de pakketten allemaal goed terecht komen...ook ik ben genomineerd ...nooit verwacht, maar heb ook een gezellige date met degene die het pakket komt brengen. En Saskia erbij....wordt het sowieso leuk!
    Het mooie van zoiets vind ik, dat het eigenlijk niet uitmaakt wat er in het pakket zit, maar dat er iemand aan je/mij gedacht heeft....

    Geniet er allemaal van en ook allemaal bedankt!

    Ja gezellie!!! Zie ik je weer...joepieSmile
  4. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Joy
    Wat leuk, Frank! Nou hebben we allemaal je adres Smile

    Geniet van het kerstpakket :)

    Whahaha....heeft ie niet in de gaten. Of t is een stille hintSmile
  5. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Frank-en-kids


    Oooh de postbode kent het al van buiten joy en sas

    Wij nu ookSmile
  6. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Zojuist weer afscheid genomen van twee hele lieve vriendinnen. Wat ben ik verrast met een prachtig pakket. Een soort kerstpakettendate. Wil je weten hoe dat er uit zag......
    Zie foto hahaha.
    Nogmaals lieve nomineerder/maker/ bezorger onwijs bedankt. Super lief..we gaan er van genietenSmileSmile
    Plaatje
  7. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Joy
    De bezorger zelf verrassen met een kerstpakket is een stunt op zich! Hartelijk bedankt, lieve ladies!!!

    En inderdaad fijn, die positiviteit - 't is al zo koud buiten, beetje warmte kan geen kwaad Smile

    Smile
  8. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    quote:
    Dit schreef Raymond
    Een briefje in de bus! Of ik even in mijn papier kliko wilde kijken.
    Dank je wel voor het heerlijke pakket!!!

    Haha das ook een manier heSmile
  9. Saskieja
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Saskieja
    Lieve OA kerstvrouwen,
    Jullie enorm bedankt voor jullie inzet! Ook zonder jullie was dit nooit geluktSmile
    Iedereen die ik het vertel dat ik "zomaar" genomineerd was (want een ander heeft het altijd zwaarder en moeilijker haha) en dat iemand anders voor mij een pakket had gemaakt en weer een ander die kwam bezorgen ...reageert met WOW wat enorm lief en leuk!
    Ben nog steeds zeer dankbaarSmile
Terug naar de lijst