Aardstralen?

Aardstralen? 

Onderwerp van Tuwa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door Tuwa zelf op 8 september 2019 om 21:23:09

Terug naar de lijst
  1. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef ingrid001
    Ik 'geloof' ook in aardstralen echter ook in het 'stilvallen' van klokken etc. (uit eigen ervaring doch moeilijk uit te leggen).
    Vaak zeggen ze dat bijv. de hond op zijn baasje 'lijkt', en dat de mensen om je heen je eigen 'spiegels' zijn.
    Voor mijn gevoel is dat ook zo met apparaten.
    Misschien is het goed om je 'fixatie' op de klok los te laten en te kijken wat er zelf in je eigen leven momenteel plaatsvindt,
    voor zover je daar zelf wat mee hebt natuurlijk.. neig je zelf 'stil te vallen' of is er iets gaande wat daar op lijkt.

    Zo kijk ik er ook naar. Is het misschien een "teken aan de wand" dat je nog wat meer "stil zou mogen staan bij..." en/of zelf nog wat meer zou mogen "vertragen"...?

    En dan zou ik ook kijken naar wat er in je leven gebeurde/veranderde op het moment dat die klokken "dienst begonnen te weigeren"... zijn daar misschien parallellen te ontdekken?

    Bijvoorbeeld: is er misschien een parallel "in de tijd" dat de ziekte van Crohn weer bij jou op kwam zetten? En zou jij daardoor misschien nog wat meer "dienst mogen weigeren/stil mogen staan bij/vertragen" etc.?

    Maar dat laatste is een voorbeeld. Misschien begonnen die klokken wel eerder of later dienst te weigeren en gaat het voor jou over heel iets anders...

    Ik zou dus eerst kijken wat er speelde/veranderde op het moment dat die klokken "niet meer precies deden wat er van ze verwacht werd". En dat kan (wat mij betreft) dus zowel een gebeurtenis in je leven zijn, als net zo goed ook een andere "kabel/router/stoorzender" in de buurt van die klok.
  2. Claudia
    Dans je vrij, wees Liefde

    Toon alleen de berichten van Claudia
    quote:
    Dit schreef Tuwa
    Heb al een paar dagen een ander merk batterijen in de klok en tot nu toe gaat dat goed.

    Ik denk dat ik dit draadje morgen ga sluiten. Smile


    Mooi! De oplossing lijkt hem dus kennelijk te zitten in andere "voeding"....Smile
Terug naar de lijst