Help :-( mobiel-bluetooth.

Help :-( mobiel-bluetooth.  

Onderwerp van Gerrr

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Jans
    _________

    Toon alleen de berichten van Jans
    Via de link - zie >>LINK<< - worden allerlei problemen met geluid van Motorola toestellen gemeld en oplossingen geboden (t/m zachtjes het toestel op tafel tikken!). De volgende oplossing is misschien ook op Gerrr d?r toestel van toepassing:

    heb het antwoord geloof ik gevonden: aan de zijkant van de motorola zit een schuifknop voor het volume. Als je die ingedrukt houd krijg je nog een optie. Die moet je uitzetten. Daarna werkte de volume knop (gewone beltoon) weer wel.
    Er zitten soms verscholen menu's onder 1 knop en die moet je al slepend te voorschijn halen. Probeer het maar. Ik heb het al try and error toch gevonden gelukkig. Ik miste steeds gesprekken zag ik later. En dat is even niet erg maar nu weer over.... :)
    Geantwoord op 24-8-2017 om 22:35

    Ik heb een Motorola Moto G5 plus. Ik had geen bel geluid meer(telefoon ging niet meer over) als ik werd opgebeld. Gezocht en gevonden, Het staat ook al bij deze antwoorden. Zet het toestel aan. Druk op de volumeknop om het volume te verhogen. Blijf deze knop even ingedrukt houden. Dan worden geluiden aangezet. Daarna deed het bel geluid het weer. Heb dat gevonden op de site van Lenovo.
    Geantwoord op 19-10-2017 om 17:09
Terug naar de lijst