problemen stationair lopen auto na vervangen accu

problemen stationair lopen auto na vervangen accu 

Onderwerp van XXX

Terug naar de lijst
  1. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX
    Gister de accu laten vervangen omdat auto zondag niet wou starten na koude vochtige nacht.
    Nu loopt ie niet lekker. Hokt bij stationair lopen tijden wachten voor stoplichten/kruispunt.
    Van diverse mensen gehoord dat na vervangen accu het gasklep gebeuren opnieuw ingeleerd moet worden en dat ze dat bij de Profile hadden moeten weten.
    Heb gisteren 2x gebeld en te horen gekregen dat dit niet zo is. Zit nu weer bij profile, ze gaan er naar kijken maar vinden het verhaal van dat gasklep gedoe bullshit. Zal wel wat anders zijn wat nu bij toeval stuk is gegaan. :-(
  2. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    Weer thuis.
    Ze zeggen niet te weten wat er mis is. Ze houden vol dat het niet aan het verwisselen van de accu kan liggen.
    Zeggen dat er iets mis is met de bougies, bekabeling of de ontsteking en dat het puur toeval is dat dit aan het licht is gekomen nadat er andere accu in is gezet.
  3. XXX
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van XXX

    quote:
    Dit schreef 7jeroen7
    Wat voor auto heb je?
    Bij sommige merken moet je na ontkoppeling idd. sommige zaken weer inlezen.
    Als bij montage bijvoorbeeld de polen even verkeerd zijn aangesloten, kan je boordcomputer van slag geraakt zijn.
    In elk geval zou ik je auto door een "bekwame" garage ( niet Profile dus) even laten "uitlezen".


    Heb een Opel Agila 1.0 bij 2008.
    Eentje uit de vriendenkring van mijn dochter is automonteur en die zegt dat elke auto waarbij dat gasklep gebeuren elektrisch geregeld wordt opnieuw ingeleerd moet worden.
    Bij Profile kijken ze me aan alsof ik van andere planeet kom. En zou dat alleen op gaan als de auto zo'n automatisch stop/start systeem heeft.
    Mijn dochter had hetzelfde probleem begin dit jaar met haar Audi uit 1998 en dat was toen verholpen toen het gasklep gebeuren opnieuw ingeleerd was, die auto had ook geen stop/start systeem.
Terug naar de lijst