Betrouwbare makelaar in Amsterdam gezocht

Betrouwbare makelaar in Amsterdam gezocht 

Onderwerp van Lallebal

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef Lallebal


    Dank je.
    Het appartement staat in de wijk Sloten, Belgieplein.

    Makelaarsland is voor ons geen optie, ik woon zelf in Den Bosch en kan niet voor iedere bezichtiging daarheen komen.

    Ik maak me geen zorgen of het wel verkocht wordt, ik heb nu al twee belangstellenden Smile

    Dan kun je de woning ook zelf verkopen . Kijken wat de appartementen opgebracht hebben in de naaste omgeving ( recent) daar 10.000 bovenop en de overdracht via de notaris regelen
  2. Dirk
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dirk
    quote:
    Dit schreef rotonde
    Ik heb mijn huis destijds ook verkocht via makelaarsland. Het scheelde zoveel geld dat ik het de moeite van het proberen waard vond. Mijn vraagprijs had ik hoger gezet dan ik verwachtte te krijgen. Alle bezichtigingen had ik op een dag ingepland, Een vriendenstel hielp me, een ving ze op voor koffie, de ander liep alvast een rondje als ik uitliep met iemand, dan kon ik ze halverwege overnemen. Ik begon met om het uur inplannen, daarna op de halve uren en daarna op de kwartieren. Het was voor iedereen duidelijk dat er genoeg mensen kwamen. Einde van de dag had ik ook een bod op de vraagprijs en daar is ie ook voor verkocht.

    Dit bedoel ik 👍
Terug naar de lijst