Usb c en HDMI

Usb c en HDMI 

Onderwerp van Solar

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Nog geen ervaring met USB-C behalve dat mijn telefoon zo'n aansluiting heeft.

    Zoeken op tweakers en de laptop die je in een ander draadje dacht te willen kopen kom ik op een verloop die je kan gebruiken: >>LINK<< Iets als dat dus (ken de webwinkel zelf niet, gaat mij even als voorbeeld).
    USB-c is een nieuwe versie van USB waar ook video over kan. Met zo'n verloop stekker kun je dus het USB-c signaal om laten zetten naar HDMI. Dit zal vast goed werken.

    Voordeel van de laptop die je noemde is dat hij ook display port heeft. Veel beamers en schermen bij bedrijven maken daar juist gebruik van, dus zit je altijd goed. En display port en HDMI via USB-c.
    Succes met uitzoeken.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Als ik de modellen op zoek bij tweakers zie ik daar geen mat scherm bij staan: >>LINK<<
    Wat mij wel opvalt is dat de dure alleen bij mediamarkt te koop is (voor zover te vinden). Daar zet ik dan vaak wel wat vraagtekens bij. En let wel op dat deze prijzen alleen nog met de btw dagen zijn. (en het is geen 21% korting maar iets van 17 tot 18%).

    De aansluitingen zijn vergelijkbaar, sterker: beide modellen zijn volledig vergelijkbaar, behalve de i7 of i5 processor.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Solar

    Dank! Ik heb net de goedkopere (nou ja) gekocht. Die had ook 5 hele positieve reviews en inderdaad er was niets verder te vinden over die andere.

    Dus bij voorbaat gehandeld volgens jouw advies. Smile


    Leuk. Neem aan ook meteen de verloop van usb-c naar hdmi?

    In ieder geval veel plezier ermee!
Terug naar de lijst