Internetbestelling kruidvat annuleren

Internetbestelling kruidvat annuleren 

Onderwerp van Dianaa

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa
    Ik heb een internetbestelling gedaan, maar dom genoeg, naar mijn oude adres.
    nu kan ik het volgens de dame die ik aan de lijn had niet annuleren
    ik moet dus opnieuw bestellen, en het pakje zal retour komen of geaccepteerd worden door mijn oude buren (waar ik nodig even heen moet, maar niet vanwege een pakketje, g?nant)

    Maar, het is toch mijn recht als consument om bestelling te mogen annuleren? Dit kan toch niet zomaar?
  2. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Rene_63
    Je hebt het recht om de bestelling tot 7 dagen na ontvangst te annuleren dat is het probleem dus niet voor jou.

    De vraag is wanneer kwam jij er achter dat er een verkeerd adres stond en wanneer heb jij gebeld.
    Het lijkt mij logisch dat als jouw order al verwerkt en b.v. verzonden is dat ze dat op dat moment niet meer kunnen annuleren zonder en je dat dus moet doen als je het pakketje hebt ontvangen.

    Bij mij is er ook eens iets mis gegaan bij een bestelling plaatsen en nadat ik gebeld had (binnen een uur) hebben ze de gegevens aangepast.


    Op de ontvangstbevestiging las ik mijn oude adres
    direct gebeld
    omdat het al betaald was kon ik niets aanpassen
  3. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    Ik begrijp dit soort onwelwillendheid niet
    Zal de bestelling opnieuw doen
    En verder maar afwachten

    En de volgende keer aanbiedingen scoren bij een andere online drogist
  4. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Deedee
    Ik heb precies hetzelfde gehad, met (dacht ik) Wehkamp. Is geen onwil ofzo maar idd wat al gezegd is vaak een praktisch/technisch probleem wat je dan niet altijd snapt of volgt als 'leek' .

    Ik heb toen ook opnieuw besteld, verkeerde pakje retour, geld terug, helemaal keurig opgelost allemaal.


    Bij Wehkamp had ik ook het adres gewijzigd n? de bestelling. Dat kwam gewoon goed (wel even gebeld)
  5. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef frida_m
    Nu alvast bij alle webwinkels waar je een account hebt je adres aanpassen, dan gebeurt het je in ieder geval niet weer.


    Smile
    Jazeker
  6. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Mogelijk heb ik je zelf al gesproken hierover. Smile


    Ik heb met ene Iris gesproken
    Nou ja ik vind het slecht
    Het zal allemaal wel weer op zijn pootjes terecht komen maar ik vind dit niet van deze tijd
  7. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef jieke



    Waarom is het nou zo moeilijk om te accepteren dat het niet kan?
    Dat is niet direct slecht
    er is een oplossing alleen niet de oplossing die jij wil, want jij hebt er extra werk van. Maar jij hebt toch ook een onjuist adres opgegeven?


    Omdat logica ontbreekt
    Daarom
    Natuurlijk is het mijn fout
    Maar hoe moeilijk kan het zijn h??
  8. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    quote:
    Dit schreef koen
    als webwinkels zouden toestaan dat je het besteladres wijzigt, zijn ze niet in staat vast te stellen dat diegene die de adreswijziging doorgeeft dezelfde is als die de bestelling gedaan heeft.



    Bij andere webwinkels kan het wel. Kruidvat hft blijkbaar een gebrekkig of achterhaald systeem....
    Als je het adres zelf in je account aanpast lijkt me het mij geen probleem.

    Het pakketje is retour afzender
    Ik wacht nog op het geld
  9. Dianaa
    Blond en Rond

    Toon alleen de berichten van Dianaa

    Het kwartje viel te laat blijkbaar. Mijn fout.

    Ik had direct daarna mijn account aangepast toen ik op de bevestiging (mail) mijn oude adres las. Vervolgens gebeld en naar mijn account verwezen

    Nee Kruidvat is niet vooruitstrevend. Ik bestel veel online en heb betere ervaringen. Ook bij aanpassen bezorgadres (zonder dat er sprake is van verhuizing). Het kan anders.

    Ik bestel bij aanbiedingen, shampoo, mondverzorging etc , bij verschillende drogisterijen
Terug naar de lijst