Ik heb een internetbestelling gedaan, maar dom genoeg, naar mijn oude adres.
nu kan ik het volgens de dame die ik aan de lijn had niet annuleren
ik moet dus opnieuw bestellen, en het pakje zal retour komen of geaccepteerd worden door mijn oude buren (waar ik nodig even heen moet, maar niet vanwege een pakketje, g?nant)
Maar, het is toch mijn recht als consument om bestelling te mogen annuleren? Dit kan toch niet zomaar?
quote:Dit schreef Rene_63 Je hebt het recht om de bestelling tot 7 dagen na ontvangst te annuleren dat is het probleem dus niet voor jou.
De vraag is wanneer kwam jij er achter dat er een verkeerd adres stond en wanneer heb jij gebeld.
Het lijkt mij logisch dat als jouw order al verwerkt en b.v. verzonden is dat ze dat op dat moment niet meer kunnen annuleren zonder en je dat dus moet doen als je het pakketje hebt ontvangen.
Bij mij is er ook eens iets mis gegaan bij een bestelling plaatsen en nadat ik gebeld had (binnen een uur) hebben ze de gegevens aangepast.
Op de ontvangstbevestiging las ik mijn oude adres
direct gebeld
omdat het al betaald was kon ik niets aanpassen
quote:Dit schreef Deedee Ik heb precies hetzelfde gehad, met (dacht ik) Wehkamp. Is geen onwil ofzo maar idd wat al gezegd is vaak een praktisch/technisch probleem wat je dan niet altijd snapt of volgt als 'leek' .
Ik heb toen ook opnieuw besteld, verkeerde pakje retour, geld terug, helemaal keurig opgelost allemaal.
Bij Wehkamp had ik ook het adres gewijzigd n? de bestelling. Dat kwam gewoon goed (wel even gebeld)
Waarom is het nou zo moeilijk om te accepteren dat het niet kan?
Dat is niet direct slecht
er is een oplossing alleen niet de oplossing die jij wil, want jij hebt er extra werk van. Maar jij hebt toch ook een onjuist adres opgegeven?
Omdat logica ontbreekt
Daarom
Natuurlijk is het mijn fout
Maar hoe moeilijk kan het zijn h??
quote:Dit schreef koen als webwinkels zouden toestaan dat je het besteladres wijzigt, zijn ze niet in staat vast te stellen dat diegene die de adreswijziging doorgeeft dezelfde is als die de bestelling gedaan heeft.
Bij andere webwinkels kan het wel. Kruidvat hft blijkbaar een gebrekkig of achterhaald systeem....
Als je het adres zelf in je account aanpast lijkt me het mij geen probleem.
Het pakketje is retour afzender
Ik wacht nog op het geld
Ik had direct daarna mijn account aangepast toen ik op de bevestiging (mail) mijn oude adres las. Vervolgens gebeld en naar mijn account verwezen
Nee Kruidvat is niet vooruitstrevend. Ik bestel veel online en heb betere ervaringen. Ook bij aanpassen bezorgadres (zonder dat er sprake is van verhuizing). Het kan anders.
Ik bestel bij aanbiedingen, shampoo, mondverzorging etc , bij verschillende drogisterijen