Wat is een redelijke prijs voor een tweedehands playstation 3 met toebehoren?

Wat is een redelijke prijs voor een tweedehands playstation 3 met toebehoren? 

Onderwerp van Yvonne-

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-
    Hoi hoi,

    Ik kan via een kennis een playstation 3 overnemen met 10-11 spellen, met extra groot geheugen en 3 controllers en nog twee speciale controllers (een tennisding en golfding geloof ik). Hij vraagt daar EUR 200,00 voor. Voor mij is dat een behoorlijk bedrag. Ik heb gezegd erover na te denken. Nu heb ik totaal geen verstand van spelcomputers en een bezoek op markplaats naar playstation 3 heeft mij alleen maar meer in verwarring gebracht. Ik dacht dat een playstation 3 ongeveer EUR 60 zou zijn en per spel ongeveer 4-5 EURO. Dus ik dacht zelf aan max. EUR 100,00. Maar is dat wel een redelijk bod? Anders zeg ik dat ik ervan af zie. Er komt vast nog wel een keer iets langs.
  2. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    quote:
    Dit schreef gezelligehenk
    Tegenwoordig heb je al een nieuwe playstation 4 voor 140 euro. Als je dan op mp kijkt voor spelletjes kun je die ook voor een redelijk bedrag kopen. Dus ik vind deze prijs voor een playstation 3 aan de hoge kant.


    Dus mijn gevoel is niet helemaal verkeerd.
  3. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    Ik heb de kennis gezegd dat ik het niet doe. Ik vind het een hoop geld en ik vind het aan de hoge kant. Ik ga marktplaats in de gaten houden.
  4. Yvonne-
    svp niet Quoten

    Toon alleen de berichten van Yvonne-

    quote:
    Dit schreef marieke1971


    Dat bedoelde ik Smile


    Ja precies en dan heb ik er ook een beter gevoel bij. Die kennis is ook betrouwbaar maar ik vind de prijs te hoog en hij wist al iemand die het er wel voor wil geven. Dus ik wacht gewoon nog even. Kids zeuren er niet om en vermaken zich zonder ook heel erg prima. Wil een chill plek voor ze maken op zolder en daar vind een spelcomputer wel bij passen.
Terug naar de lijst