Verhuisbedrijf

Verhuisbedrijf 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dimaxx
    pomtiedomtiedom

    Toon alleen de berichten van Dimaxx
    Ik ben in de afgelopen 6 jaar 5x verhuisd. De 2e keer met een verhuisbedrijf en dat was een groot drama. Ze zouden de dag voor de verhuizing alles inpakken en kasten en bedden uit elkaar halen. Op de afgesproken dag en tijd was er niemand. De telefoon werd niet opgenomen dus paniek in de tent. Uiteindelijk 5 uur later kwam er 2 man die op hun dooie gemakkie begonnen met pakken. Dat gingen ze natuurlijk niet redden in die paar resterende uurtjes maar dat kwam de dag erna wel,zeiden ze. Afijn, dag erna stonden ze met mega vrachtwagen en 6 man voor de deur. Halverwege de dag was die wagen nog niet gevuld , werden er 4 man bijgehaald en een lift. Om 15 uur gingen ze eindelijk rijden, bleven in zelfde woonplaats 1km verderop.Ze pletterden letterlijk alles in de woonkamer . Om 21 uur ' savonds was de wagen leeg , was er 1 afgevoerd door de ambulance want die kreeg een zooitje planken over zich heen omdat ze de vrachtwagen half op de stoep geparkeerd hadden, hadden we voor 1800 euro schade aan leren bank, de kasten, lamp en nog veel meer en was ik aan het eind van mijn latijn. Uiteindelijk ben ik maanden bezig geweest om de schade vergoed te krijgen , het bleek dat hun verzekeringsmaatschappij wel uitgekeerd had op papier maar het verrekend had met hun mega achterstallige premies. Uiteindelijk hebben ze het geloof ik uit alle zakken moeten schrapen en kreeg ik het contant. Moraal van het verhaal, neem een erkende verhuizer , kijk wat je eigen risico is bij schade ( niet geheel onbelangrijk) .
    De keren erna had ik voldoende hulp. De laatste verhuizing was 4 weken geleden en heb ik samen met mijn partner verhuisd. 1 dag hulp gehad van een collega voor de echt zware dingen verder alles met z'n 2-tjes. Het was heel heftig en heel zwaar. ( moet ook zeggen dat wij op woensdag hoorden dat we een huis hadden , woensdagmiddag de sleutel kregen en zaterdag verhuisden dus idioot snel)
    Ik verhuis nooit meerSmile
Terug naar de lijst