Foto's I phone

Foto's I phone 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Het is vast al eerder gevraagd... maar wat is nou de simpelste manier om foto's over te zetten van een I phone 5S naar een USB-stick?

  2. quote:
    Dit schreef Inge65
    Ik zet ze eerst op mijn laptop, daarna op externe harde schijf (of usb).

    Ja daar was ik al bang voor. Ik heb geen laptop. 😃

  3. quote:
    Dit schreef Jan_


    Dat weet ik, maar ik wil gewoon even meedenken voor een oplossing. Er zijn vaak makkelijker en snellere methodes om iets te doen dan het gebruik maken van een usb-stick.

    Wat dan?

  4. quote:
    Dit schreef Dayenne
    Opslaan in de cloud kun je er overal bij. Google drive, stack, icloud? Als je de eerste 2 instelt alle foto's standaard te back uppen zodra je op wifi zit, ben je klaar.

    Ehm. Dit klinkt als chinees voor mij....

  5. quote:
    Dit schreef Jan_


    Dat ligt er dus aan waarom je ze op een USB-stick wil zetten.

    Is het voor een back-up? Dan is, zoals eerder al aangegeven, iCloud het makkelijkst. Die hoef je alleen maar aan te zetten en alle foto's worden in de cloud bewaard. Je hebt altijd en overal je foto's tot je beschikking op elk device.
    Wil je niet in de cloud werken en je hebt geen laptop, dan is het gebruik van USB-stick een oplossing.

    Is het om foto's met anderen te delen? Dan kun je Airdrop gebruiken (maar dan moet je wel bij elkaar in de buurt zijn), of bijvoorbeeld WeTransfer wat heel fijn werkt om veel bestanden naar iemand te sturen.

    Ja voor back up en het geheugen van mijn telefoon is vol dus daar moeten ze van af. Ik ga eens even lezen over die cloud.

  6. O ja nou weet ik het weer.... als ik de foto's van de telefoon verwijder, zijn ze ook weg uit de cloud toch? Dat is nou net niet de bedoeling.
Terug naar de lijst