Al 4 jaar en bevalt prima. Eerst nog met analoge optie, dit is nu eruit. Ik kijk op mijn slaapkamer digitenne en via smart tv. Beneden staat de interactieve ontvanger. Daarmee kun je alles een week terug kijken.
Ze werken met de experia box v10. Prima ding, maar ik vind mijn router fijner. Maar je hoeft het daar niet om te laten.
Zulke slechte verhalen over de Nederlandse energie maatschappij gehoord. Vriendin die zwaar gedupeerd werd door ze. Bij mij komt er nooit een product van hen in huis.
Ik heb in onze nieuwbouwwijk indertijd gekozen voor Ziggo. Dat was sneller te leveren in de wijk dan de glasvezel. Uiteindelijk hebben mensen die glasvezel namen en tegelijk met mij er kwamen wonen 2-3 maanden moeten wachten op een werkende aansluiting. Ziggo deed het direct.
quote:Dit schreef leeuwin70 Nadeel vind ik van overstappen dat je met je mailadres zit,,
Ik krijg veel mail via @home dat moet je voor die tijd allemaal overzetten
Zo gauw je overweeg om te shoppen, een provider onafhankelijk mail adres maken en je mail van provider laten doorsturen naar dat adres of auto reply aan zetten op dat adres met verwijzing. Dat kost je een paar maanden en dan is het klaar.
Ik gebruik het analoge signaal niet. Maar als het internet hier uitvalt, kan ik nog wel gewoon tv kijken middels de mediabox.
Bij Ziggo idd. Dat werkt anders.
Als je glasvezel modem er mee ophoudt doet je tv het ook niet (tenzij je digitenne hebt).
Maar als er problemen zijn bij glas, is dat meestal niet het glasvezel modem, maar router van de provider. Zoals ik al eerder aangaf, nog vrijwel geen problemen ervaren met telfort.