Ervaringen Telfort alles-in-1 glasvezel

Ervaringen Telfort alles-in-1 glasvezel 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Met de verhuizing in zicht overweeg ik over te stappen naar een andere provider. Ik heb nu Ziggo.

    Bij Telfort zou ik bijna 20 euro per maand goedkoper uit zijn. Dat vind ik nogal wat.

    Iemand ervaring met Telfort?
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Nou, dat klinkt allemaal positief Smile
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef gadis
    Soms geen internet maar komt vrij weinig voor
    Vervelend is wel dat alles dan het niet doet .
    Geen tv internet en geen vaste telefoon


    Hmmm....Dat is wel jammer. Nu heb ik mediabox en router nog apart.
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef ansvanmil
    Ik wilde afgelopen week overatappen vam Ziggo naar Telfort. Echter moeten ze bij Telfort een kabel trekken en bij Ziggo niet.

    Ik hrb met Ziggo gebeld en heb nu een zeeeeer aantrrkkelijk aanbod gekregen (een jaar lang voor ?20 per maand minder)

    Dus niet overgestapt


    Snap ik!
    Ik moet binnenkort eens gaan informeren welke providers er straks beschikbaar zijn in de nieuwe woonwijk. Wij zijn straks ??n van de eerste bewoners...
  5. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne
    Ik heb in onze nieuwbouwwijk indertijd gekozen voor Ziggo. Dat was sneller te leveren in de wijk dan de glasvezel. Uiteindelijk hebben mensen die glasvezel namen en tegelijk met mij er kwamen wonen 2-3 maanden moeten wachten op een werkende aansluiting. Ziggo deed het direct.


    Ok?. Grote kans dat het hier dan toch weer Ziggo gaat worden, want zolang wachten dat kan natuurlijk niet Smile
  6. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Dat is bij telfort ook hoor. Ik denk dat ze bedoelt dat soms alles weg valt.

    Bij alle niet kabel providers kijk je tv via internet. Bij kabel providers gebruik je internet op het tv signaal.

    Ziggo zal tzt overigens ook het analoge signaal stoppen.

    Ik heb nauwelijks uitval meegemaakt. .


    Ik gebruik het analoge signaal niet. Maar als het internet hier uitvalt, kan ik nog wel gewoon tv kijken middels de mediabox.
Terug naar de lijst