Internet en tv

Internet en tv 

Onderwerp van Roiis

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Belangrijk is het om te weten:
    - ligt er glasvezel of adsl
    - hoeveel internet snelheid wil je
    - heb je bepaalde zenders die je wil gaan kijken
    - heb je een mobiel abo waarmee je korting kunt krijgen op thuis pakket

    Ik heb telfort, ook mobiel. Betaal voor glasvezel pakket met 50/5 internet, telefonie en 1 tv ontvanger 37.50 pmnd. Dit is normaal tarief, zonder aanbieding.
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EmC


    Ik wil ook Telfort, alles in 1 pakket.
    Volgens mij zijn zij de voordeligste aanbieder.
    Ik zit nu bij Ziggo voor 56 euro per maand voor internet, TV en vaste telefonie met onbeperkt bellen.
    Dan nog mobiel abbo bij T-Mobile.
    Ik was toevallig aan het kijken en vergelijken en Telfort gaat mij minstens 30 euro per maand schelen als ik ook mijn mobieltje daar onderbreng maar mijn mobiele abbo loopt pas af in November.

    Bij telfort zijn de onbeperkt bellen bundels onder verdeeld. 5 euro per bundel (vast, mobiel of buitenland).

    T-mobile thuis is ook niet verkeerd hoor Eric, is dat niet iets?
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    De aanbieder die jij gaat nemen, trekt de kabel door de loze leiding. Bij glas is dat utp, bij kabel coax.

    Ik verwacht dat kabel eerder opgeleverd is. Tip: zeg op je oude adres op en laat het op je nieuwe adres iets eerder ingaan, week of zo. Dan kun je weer gebruik maken van een aanbieding. Opzeggen kan alleen als je geen jaar contract hebt of een welwillende agent. Smile
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Ja, je gaat nieuwe aansluiting aan per, bijv, 1 augustus. Je geeft aan dat je 2 weken tegelijk een aansluiting wilt (kan alleen met nieuwe aansluiting erbij) en zegt per 15/8 de oude op.

    Waar je de tv neer zet zou ik me nu nog maar even niet druk over maken. Met extra kabel kom je een heel eind.

    Realiseer je wel dat je bij veel glas providers extra moet betalen voor 2e tv aansluiting en ook daar heb je een utp kabel nodig. Voor kabel geldt trouwens ook dat je die kabel naar de 2e tv moet brengen.
  5. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef marinus


    Zolang je er maar met een computerkabel kan komen. Ook beetje afhankjk waar de loze buizen uitkomen. Door die loze buis een computer (UTP) kabel trekken en aan beide zijden een stekkertje erop.

    Daar heb je weinig aan als je kabel neemt.
  6. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef Dayenne

    Ik heb telfort, ook mobiel. Betaal voor glasvezel pakket met 50/5 internet, telefonie en 1 tv ontvanger 37.50 pmnd. Dit is normaal tarief, zonder aanbieding.

    Telfort geeft me trouwens teveel Smile ik had een tijdje 50/50 maar heb abo verlaagd en recht op 50/5. Blijkbaar hebben ze na de 3 dagelijkse reset een verkeerd bestand terug gezet want ontvang nog altijd 50/50 en meer:
    >>LINK<<
Terug naar de lijst