Mails vanuit open club

Mails vanuit open club 

Onderwerp van scar

Terug naar de lijst
  1. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    Kijk eens op deze pagina: >>LINK<<
    Zie je daar de zwerversclub in staan? Dat betekend dat je dan bij alle nieuwe draadjes een mail krijgt.
    Als je op het kruisje daar rechts van klikt, stoppen de mails.
    Hoop dat dat het was.
  2. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef scar
    Nu is hij weg uit mijn favoriete rubrieken. Dat wilde ik niet. Ik wil alleen die mails niet.


    Bij de uitleg over favoriete rubrieken: >>LINK<< zie je dat dat de consequentie is van abonneren. Als je abonneert krijg je dus mails over nieuw gestarte onderwerpen. Dit is aan Bart om de mogelijkheid te scheppen om rubrieken wel favoriet te maken, maar de mails uit te zetten.

    Is ook een nadeel van een open club. Deze zou je in je clublijst erbij moeten kunnen zetten. Vind ik persoonlijk meer logisch.
  3. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef Cato
    Kan ik die ook gewoon uitzetten?

    Ik wil alleen berichten uit clubs zien waar ik lid van ben.
    Tis blijkbaar druk verkeer daar. Smile


    Onderaan deze pagina: >>LINK<< deze rubriek op uit zetten.
  4. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef EmC


    Daarmee zet je toch alle clubs uit?


    Bij "deze rubriek staat aan " als je deze op uit zet, zet je alleen de zwerversclub uit. De rest van de clubs blijven aan.
  5. ArnoM
    Ik ben ik, niet jij

    Toon alleen de berichten van ArnoM
    quote:
    Dit schreef bart
    Ik zie dat dit draadje nog steeds loopt...

    Wie praat me bij? Wat is het probleem nog?


    Eigenlijk iets wat ik ook wel vreemd vind: als iemand een volledig open club begint, waarom krijgt iedereen dan ook direct toegang tot die club en komen ook alle updates en meldingen direct in je actueel lijst te staan?

    Ik zou eigenlijk verwachten dat een open club een open club is: iedereen kan in de club kijken en meedoen, maar je krijgt pas alle updates in actueel te zien als je ook echt lid wordt van de club. Nu kun je niet eens lid worden van de club, aangezien het een soort klep is die altijd aanstaat tot je hem uit zet.
    Ik zou zeggen: maak er een echte club van en geen klep. Maar dat is mijn mening.
Terug naar de lijst