Windows 10 update

Windows 10 update 

Onderwerp van Danielle

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle
    Mijn dochter heeft een laptop, Acer ASPIRE ES 13. Hij geeft al enkele maanden aan dat Windows 10 ge?pdate moet worden. Maar dat lukt niet ivm te weinig geheugen.
    Is er een mogelijkheid om geheugen bij te plaatsen?
    En wat kost zo iets?
    Plaatje
  2. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef scar
    Google op die waarde op het plaatje. Er zijn keurige Nederlandse sites. Zal niet zo duur zijn.


    Ze heeft zojuist gebeld met een pc servicecenter en zij zeggen dat het helemaal niet mogelijk is om geheugen bij te plaatsen? Dat ding is pas 2 jaar oud. Het zou toch gek zijn als ze er nu al niks meer mee kan?
  3. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Dat zou best kunnen dat het niet kan, maar ik zou even verder vragen. Waar heb je hem gekocht?


    Bij de Mediamarkt. Daar ook naartoe gebeld maar ze konden haar geen info geven. Ze moest eerst langskomen met de laptop. Maar ik wil een rit naar Zoetermeer niet voor niks maken. Ik wil eerst zeker weten dat het mogelijk is om geheugen bij te plaatsen.
  4. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Waarschijnlijk kun je er niet op wachten, zul je je laptop af moeten geven en krijg je hem na enige tijd terug. Heeft de mediamarkt een algemeen nummer waar je je vraag kunt stellen? Of anders toch googlen of het mogelijk is.


    Bij een vorige laptop heeft ze een keer RAM geheugen bij laten plaatsen. Daar kon ze op wachten.
    Ze heeft vanmiddag eerst het algemene nummer van de klantenservice gebeld en zij raadden aan om het filiaal zelf te bellen. Daar vertelden ze dat ze eerst langs moest komen. Maar ik wil me een tevergeefse rit naar Zoetermeer besparen.
  5. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    De laptop is snel genoeg, dus extra RAM geheugen is niet nodig. Er is nog 700 mb vrije ruimte. En foto's staan er nauwelijks op.
  6. Danielle
    Niets is voor niets

    Toon alleen de berichten van Danielle

    quote:
    Dit schreef scar
    700mb is heel erg weinig.


    Dat is ook de reden waarom Windows 10 niet kan updaten. Er staat alleen Word op, en nauwelijks foto's. Geen grote bestanden of muziek of zo. Ik vraag me af waarom er dan zo weinig ruimte overblijft.
Terug naar de lijst