.

Onderwerp van EmC

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Mijn dochter heeft 6 mnd alles in 1 van T-mobile gehad voor 29 euro. Bellen deed ze niet. Na de 6 maanden kun je bij t-mobile alles opzeggen, behalve internet. Dus nu heeft ze alleen internet voor 29 euro.

    Als je een vaste lijn wilt, zou je een bellen over internet provider kunnen zoeken, zoals bijvoorbeeld Budgetphone >>LINK<<
  2. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    Als je goedkoop wil voip bellen, heb je een inkomend telefoon nummer nodig zonder bundel van bijv budget phone en uitgaand een account van bijv voip buster (gratis bellen). Met een linksys apparaatje en gewone telefoon of een voip telefoon, bel je dan erg goedkoop.
  3. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EmC


    Maar hoe zit dat nou?
    Is bellen op deze manier nou gewoon volledig gratis of dat ook niet?
    Ik heb nog niet zoveel tijd gehad om uitgebreid te googlen op dit systeem.
    Ben hier volledig mee onbekend.
    Klinkt een beetje als "gedoe" als ik jouw stukje lees maar misschien is dat niet zo?

    Eenmaal goed ge?nstalleerd is het natuurlijk gewoon bellen. Op internet zijn zat how to's te vinden. Ik heb jarenlang zo gebeld.

    Het is volledig gratis. Je betaalt alleen ?1,25 voor de huur van je telefoon nummer. Op de website van voip buster kun je een proef call doen. Uiteraard is dit dan via de website. Via zo'n kastje kun je dat website deel ondervangen.

    Ik ben er zelf mee gestopt omdat ik een tweede lijn kreeg en een vergoeding voor mijn telefoon kosten. Nu heb ik alleen nog een aansluiting waarmee ik niet bel maar alleen gebruik om gebeld te worden.
  4. Dayenne
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Dayenne
    quote:
    Dit schreef EmC


    Oke! Nou dat lijkt mij dan simpel.
    Ik neem een internet light abbo bij Tele2 voor 25 euro per maand. En dan voeg ik daar een voip telefoon aan toe Smile ben ik voor 26,25 in de maand klaar.
    Kan me niet voorstellen dat dat goedkoper kan!

    Goedkoper kan idd niet, succes!
Terug naar de lijst