Kattenluik met chip / ervaringen gevraagd

Kattenluik met chip / ervaringen gevraagd 

Onderwerp van jeannetted

BEHEERD DOOR:
leeuwin70

Dit onderwerp is gesloten.
door jeannetted zelf op 18 mei 2018 om 10:45:37

Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Hier ook een sure-flap en die bevalt uitstekend! Geen vreemde katten meer binnen en de katten waren al snel gewend aan het ontgrendelingsgeluid wat het klepje maakt als de kat dichtbij de sure-flap komt.

    Je hebt verschillende varianten en dat is wel iets om rekening mee te houden. De eerste die we kochten, die kon je alleen afsluiten voor naar binnen, maar niet voor naar buiten. Dat bleek niet handig toen ??n van onze katten ziek werd en niet naar buiten mocht. Nu hebben we er eentje die je kunt afsluiten voor alleen naar binnen (als je ze buiten wil houden), alleen naar buiten (Als je ze binnen wil houden) of beiden. Vier standen dus, de vierde is dat beide kanten op open staan voor jouw katten. Dat is de standaard stand.
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Judith
    Hier helaas een andere ervaring met de Sureflap. Bij een van mijn drie katten werkte-ie niet. Gekocht bij Zooplus en een zeer slecht ervaring met hun service. Dus heb ik het palletje maar afgeplakt met ducttape en gebruik ik hem (al jaren inmiddels) als gewoon kattenluik, dat alleen een stuk lastiger is schoon te maken. Wat mij betreft een miskoop. Maar aan de andere ervaringen hier te zien heb ik pech gehad.Smile


    Wij hebben met ??n kat ook in het begin een probleem gehad met de chipherkenning. Ik was het alweer vergeten totdat ik jouw stukje las. Sure-flap gebeld en die stuurden toen een soort van meetlatje op en instructie om de sure-flap gevoeliger te maken voor de chip. Ik weet niet meer hoe het ook alweer precies zat, wel dat het werkte. Daarna nooit meer problemen gehad.
Terug naar de lijst