Welke zonnebrandcreme

Welke zonnebrandcreme 

Onderwerp van 00h

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h
    moet ik kiezen?
    k Heb er een hekel aan maar vandaag moet ik echt wel smeren
    wat gebruiken jullie?
    Dat spul is nooit op te krijgen en dan staat hier weer jaren zo'n pot...

    wat moet ik aanschaffen om de dag goed door te komen pannenkoeken~bakkend in de hitte?

    Of gewoon lenen van anderen iedereen heeft er altijd te veel van toch?

  2. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    quote:
    Dit schreef Marlies
    Die pot die al jaren staat zou ik niet gebruiken.

    Duur is niet altijd goed.

    >>LINK<<


    Beste zonnebrandcreme
    Opvallend is dat er ook zonnelotions zijn die het beter doen dan ze zelf beweren. Hema, Garnier en La Roche Posey bieden een bescherming gelijk aan SPF 50+ in plaats van de beloofde 30. Beste uit de test is de nieuwe versie beschermende zonnemelk Ambre Solair van Garnier met karit? boter. De nieuwe Nivea Sun Protect & Hydrate is Beste Koop.


    Ah dank je!!!
  3. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Ah ja Rituals die heeft ook speciaal voor t gezicht, dat kan ik echt niet bedenken he, dat je t speciaal voor je gezicht nog weer apart koopt.
    De vergelijkend aanvoel test gedaan op t gezicht een stukje Rituals en t kleinste HEMA flesje aan de andere kant factor 50.
    Rituals plakt niet voelt fijn kost 15 euro, HEMA 2,50 blijft plakkerig, toen was ik er flauw van en heb uit de OP=OP een antia-ge Face Sun Cream van NIVEA 50 ml a 7 euro gehaald
    die moet t maar gaan doen vandaag en morgen
    misschien word ik er nog jonger van!


    k Smeer m helemaal op, niks bewaren...
  4. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    00h t ruikt lekker
    echt zomers

    misschien toch wat zuinig mee doen.
  5. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Wat ik net zag: in
    >>LINK<<
    We spreken elkaar in een Utrechts etablissement en omdat ze er voor een dermatoloog opvallend gebruind uitziet is de eerste vraag of ze zich tegen de zon beschermt. ?Nauwelijks?, zegt ze. ?Dat zal ik eerlijk opbiechten. Alleen in het begin van het voorjaar smeer ik me in. Verder nooit. Nooit gedaan ook. Ik pigmenteer snel en door gewenning aan de zon krijg je een dikkere hoornlaag. Die beschermt je tegen verbranding.

    Dus gewoon niet je gezicht schrubben!
  6. 00h
    naar buiten

    Toon alleen de berichten van 00h

    Smile

    het heeft het nieuws gehaald

    wat is volgens jullie de betekenis van de Factor?
    Wat zegt het?

    Eerst gaan nadenken wat je denkt dat het is hoor...

    k wist t (ook) niet, blijkt:


    In een zonnebrand zit SPF (sun protection factor), in Nederlandse mond ook wel gewoon de factor genoemd. De SPF in een zonnebrand product geeft aan hoeveel keer langer iemand in de zon kan zitten met bescherming dan zonder bescherming van een zonnebrand product. Het is dus heel simpel, kan je normaal maar 10 minuten in de zon zitten zonder te verbranden zonder een beschermend product te hebben gebruikt, dan kan dat met een factor 15 dus 150 minuten (2,5 uur) en met een factor 30 dus 300 minuten (5 uur).

    Naast de factor is het ook heel belangrijk het product met de juiste hoeveelheid aan te brengen. Je moet ?cht ruim zonnebrand aanbrengen op de huid anders heb je er nog vrijwel niets aan. Als je namelijk zuinig smeert heb je een veel lagere bescherming en dat wil je natuurlijk niet. Onderzoek wijst uit dat we gemiddeld maar 20 tot 50 % van de benodigde dikte zonnebrand op onze huid smeren, dat moet dus veel meer worden voor een juiste bescherming. Daarom zul je wellicht al denken, het bovenstaande rekensommetje gaat voor mij niet op. Waarschijnlijk heb je dan de zonnebrand te licht aangebracht.

    van een blog: >>LINK<<

    wist jij dat?
    Smile
Terug naar de lijst