Amerika en mobiel internet

Amerika en mobiel internet 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    Zoon heeft een Samsung en een prepaid bundel (onbeperkt internet + 30 minuten bellen) van KPN. Nu gaat hij in juli een week naar Amerika. Hij wil daar wel graag kunnen appen en internetten.

    Kan hij daar met zijn mobiel gewoon op de wifi?
    En is het ook mogelijk om daar buitenshuis te appen? Dat kan niet met zijn huidige bundel, weet ik, maar ik kom er niet helemaal goed uit op hun site.

    Iemand ervaring/tips?
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Bedankt voor jullie reacties.

    Hij verblijft bij een vriend en diens ouders. Hij vindt het vooral een fijn idee om daar aangekomen op het vliegveld internet te hebben en zo ook bij vertrek. Op vliegveld is wifi neem ik aan. Dus als ik het goed begrijp, kan hij daar 'gewoon' gebruik van maken met zijn toestel. Fijn!

    Verder zorgen we voor voldoende tegoed, zodat hij in geval van nood kan bellen.

    Mifi zou een optie zijn bij langer verblijf.
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef Batavus
    Jee, Kaatje, even los van de gsm. Maar je zoon een maand weg? Dat moet voor jou ook heel raar zijn! Zie je er tegenop of lijkt het je ook wel even fijn?


    Hoho, een week, he? Smile
    En dat vind ik eigenlijk al lang genoeg Smile Met name doordat het zover weg is. Zal blij zijn als hij eenmaal in de veilige handen is van vriend en ouders....
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Hij vliegt op NY. Zijn vriend woont op 1,5 uur ervan, dus niet in de stad zelf. Maar die gaan ze zeker bekijken!
Terug naar de lijst