Zonwering velux dakraam zelf monteren.

Zonwering velux dakraam zelf monteren. 

Onderwerp van Rose_s

Terug naar de lijst
  1. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    is het zonwering voor de buitenkant? Anders raam gewoon laten zitten en zo monteren, is goed te doen
    (is het in de aanbieding? dan ga ik ook even halen en kom je bij mij maar kijken ;) )
  2. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    quote:
    Dit schreef Rose_s


    Komt aan de binnenkant, is zonwering cq verduistering

    Zoiets

    Mijn raam is alleen veel ouder en groter



    deze bedoel ik ook hoor, is echt heel makkelijk, niet het raam eruit halen maar gewoon zo monteren

    (en ik ga deze week even op zoek naar de juiste maat met hopelijk een aanbieding)
  3. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Ik kan er zo slecht bij, daarom hik ik e r tegenaan. Als ik het gewoon op de grond kan doen, lijkt het me makkelijker. Ik hoop dat er nog iemand reageert die weet of ik ergens tegenaan loop wanneer ik het eruit haal monteer en het raam weer terug plaats.


    Het raam weer terug plaatsen is een echt een rotklusje, zeker bij een groot raam
    Als je er slecht bij kunt is dat ook niet echt een optie, ik zou echt gaan voor direct monteren
  4. jieke
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van jieke
    quote:
    Dit schreef Rose_s



    Dat eruit halen en terugplaatsen heb ik weleens gedaan, weliswaar bij een raam wat ik alleen kon vasthouden, deze is wat groter, maar ik heb nog een puber.

    Ik ga het zo doen, mits er niet iemand weet of ik dan tegen problemen ga oplopen die ik nu niet kan voorzien. Ik kan zelf niets verzinnen, maar een timmerman misschien wel.



    Ik raad het je af, kan die puber van je het niet monteren?
Terug naar de lijst