PDF bestanden afdrukken

PDF bestanden afdrukken 

Onderwerp van BeBritty

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty
    Ik kan geen pdf bestanden afdrukken. Moet het bestand eerst selecteren en opslaan in Word, maar dan ziet de opmaak er niet meer uit natuurlijk. Het is vast iets simpels (hoop ik:-)). Het is in ieder geval ont-zet-tend onhandig. Weet iemand hier een oplossing voor?
    Mijn dank is bij voorbaat al erg groot uiteraard!
  2. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef Dion
    Niet opslaan in word, maar opslaan als pdf bestand en daarna kun je het gewoon afdrukken.

    Dank Dion. Dat het iets simpels moet zijn dat snap ik, maar dit heb ik al geprobeerd. Kan het nog steeds niet afdrukken. Mijn pc weigert alle pdf bestanden af te drukken. Iets met mijn instellingen wellicht?
  3. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Dank je wel @Arreslee! Nu print ie wel het bestand dat ik nodig had maar weer geen andere pdf bestanden, snap er geen hout van. Ik ga nog even verder puzzelen.
  4. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    quote:
    Dit schreef ArnoM
    Staat foxit nu wel als standaard applicatie om geopend te worden als je pdf bestanden wil openen? Of probeert hij dat nog steeds met Word of (nog erger) met Microsoft Edge te doen?

    Goeie vraag, ik ga even kijken.
  5. BeBritty
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van BeBritty

    Oh menn, ik ben hier echt zo niet voor geboren voor een pc die niet doet wat ik wil. Het ding moet gewoon werken klaar uit. Of doen wat ik wil. daar komt het dus op neerSmile. Ik verlies al heel snel het overzicht en mijn geduld en flikker het ding dan het liefste uit het raam.
    Maar...., ik heb geprintSmile. Hij stond idd niet standaard op foxit ingesteld. Het gaat nu wel omslachtig, moet foxit aanklikken, dan het bestand zoeken dat ik wil printen, openen en dan kan ik pas printen. terwijl ik vanuit de mail, of opgeslagen pdf bestanden of direct vanuit Google Drive wil printen. Mijn volgende pc is een Apple. Kan niet overweg met dat vreselijke Windows 10.
    Anyway, bedankt heren, als mijn rechterarm weer normaal doet , want ik kan nu niet meer typen, en mijn geest weer zen is, zal ik er nogmaals induiken.
Terug naar de lijst