Mijn zoon heeft nog een oud tweejarig simpel abo. Plafond ingesteld en kan niet over mb's heen. Heeft onb bellen. Bevalt goed, maar meer gb's zou hij erg fijn vinden
Dochter wilde niet meer en tweejarig contract en is even over gestapt naar Ben met abo. Kwam van Simpel en is moeiteloos overgestapt.
quote:Dit schreef acda
Hij kan zijn bundel eenvoudig en goedkoop aanpassen bij Simpel
Niet naar een nieuw super goedkoop abo. Voor extra gb's moet je behoorlijk betalen. 6 maanden voor einde contract kan hij naar een nieuw abo overstappen. Kijken waar ze dan mee stunten.
Hij heeft nu 1gb en onb bellen voor 10 euro. Wijzigen kan naar 5gb en 125min voor 12.50. Onb bellen kost 2.50 extra. Hij moet dan dus 5 euro bij betalen.
Dat klopt. Je kunt niet een telefoonnummer koppelen aan niets. Een niet geactiveerde simkaart is niets. Dus moet je deze activeren en daarna nummerbehoud aanvragen. Vervolgens vraagt lebara aan je oude provider of zij het nummer willen overdragen. Vanaf het moment dat jij je simkaart activeert en de aanvraag nummerbehoud doet, duurt het een maand (of langer als jij nog langer contactueel gebonden bent).
Uiteraard ga je je lebara simkaart pas gebruiken als je simkaart van je oude provider het niet meer doet. Dan is het nummerbehoud succesvol doorgelopen en kun je verder bellen met je lebara sim.
Oh en niet zelf opzeggen, dat kan nummerbehoud vertragen.
quote:Dit schreef Cato
Ik nam al aan dat het zo zat, alleen is de informatievoorziening aan de karige kant.
Maar geeft niet. Dat is vermoedelijk inherent aan de goedkope prijs. Ik zie t als een experiment. 😁