Wie laat ik komen?

Wie laat ik komen? 

Onderwerp van Carla-S

BEHEERD DOOR:
bart
Terug naar de lijst
  1. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Aardig wat klussen.
    In deze tijd (genoeg werk) is er moeilijk aan mensen te komen.
    Ik heb een bericht op Facebook geplaatst met een foto van mijn dakgoot en de verrotte rabatdelen. Heel veel reacties. Ik heb een klusjesman genomen (is zijn vak). Hij heeft de dakgoot gerepareerd (vervangen was niet nodig zei hij). Hij heeft ook nog gegrond. (ik heb zelf afgeschilderd).
    Gelijk maar gevraagd of hij een nieuwe kraan in de wastafel wilde plaatsen en hij heeft ook de douchecabine opnieuw gekit.
    Ik ben heel tevreden en hij komt binnenkort nog een keer voor wat andere kleine klussen.
    Al met al toch wel prijzig. Hij was er ook aardig wat uren mee bezig.

    De schilder die mijn huis tegenwoordig schildert heb ik gevonden doordat hij regelmatig bij mensen in de buurt schilderde. Ik heb hen om referenties gevraagd en hem toen aangesproken.

    Ook een Velux dakraam laten plaatsen door degene die het bij buren verderop had gedaan. Zij waren heel tevreden.

    Vraag eens rond.
  2. jeannetted
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van jeannetted
    Carla heeft geen zin in dat rondvragen en offertes aanvragen en vergelijken.
    Ik snap dat ook wel want ik weet dat het heel veel tijd kost en niet alle offertes precies gelijk zijn.

    Ik heb vele jaren geleden mijn huis grondig laten verbouwen. Een bouwbedrijf genomen dat inderdaad allerlei onderaannemers inhuurde voor elektra, stucwerk of tegelzetten. Die waren echt niet allemaal goed.
Terug naar de lijst