Chromebook

Chromebook 

Onderwerp van fleurie

BEHEERD DOOR:
rdolfijn
Terug naar de lijst
  1. Julia77
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Julia77
    quote:
    Dit schreef fleurie
    Ik zoek een kleinere laptop voor het lichtere werk. Documenten schrijven en bewerken, streamen (spotify, youtube en online tv), mailen (meerdere google-accounts) en internetten. Ik wil hem naast mijn gewone laptop gebruiken, maar wil niet meer lopen slepen met een grote laptop.
    Nou is me verteld dat een chromebook wel eens de oplossing kan zijn. Ik begrijp dat hij met een cloud werkt, dat is geen probleem. Dat hij geen windowsprogrammas draait is even wennen, maar hoeft geen struikelblok te zijn. Ik ben al aan het googlen geweest, maar zit nog met veel vragen.

    O.a. draait een chromebook ook met libre office? Ik werk niet met het gewone office.

    En kun je ook apps uit de appstore gebruiken? Ik vind online wel oudere berichten waarin staat dat een aantal apparaten dit al doen, maar dat het de bedoeling is dat alle nieuw uit te brengen chromebooks dit uiteindelijk moeten kunnen. Ik vind het allemaal nogal vaag.

    Kan ik mijn mail van meerdere google-accounts lezen, of zit ik vast aan ??n google account?

    Verouderen ze snel? D.w.z. zit ik in 2019 niet met een apparaat dat zelfs de simpelste dingen niet meer kan?

    Is Intel Celeron ok??

    Wat zijn de nadelen van een chromebook en wat de voordelen t.o.v. een laptop?

    Mijn budget ligt rond 200 euro.

    Lang verhaal kort: is een chromebook wat voor mij?


    Fleurie,
    Als het uit bent of je er wel of niet 1 wil.
    Ik heb er hier 2 liggen. Heb ze 2 jaar geleden gekocht 1 voor school van mijn zoon en 1 voor mij.
    Mijn zoon kan er niets mee! Vindt het te klein. En ik gebruik uit gewoonte mijn laptopSmile
    Ik wil jee er best 1 opsturen om te proberen... Als je het wat vind mag je hem overnemen, en anders stuur je hem terug.

    Ik hoor het wel!
  2. Julia77
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van Julia77
    quote:
    Dit schreef fleurie


    Ik stuur zo even een PB!


    Volgens mij heb ik wat terug gestuurd😂🤔
Terug naar de lijst