computer en camera problemen

computer en camera problemen 

Onderwerp van Memories1968

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Wat heb je allemaal al geprobeerd?
  2. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Hoe haal je de foto's er normaal af? Via draadje rechtstreeks vanaf de camera of SD- kaart eruit en die in de PC/laptop? Allebei proberen?

    Geeft jouw PC een melding? Welke?
  3. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Onedrive is een online opslag en filmpjes kunnen erg groot zijn wat een probleem kan zijn als je niet al te veel ruimte meer hebt.

    Wat je kunt doen, is naar 'Mijn computer' en dan de schijf selecteren waar de camera of SD-kaart aan hangt. Dan krijg je als het goed is jouw foto's en filmpjes te zien. Alles selecteren, kopi?ren en elders op jouw PC neerzetten. Dan staan ze weliswaar niet in Onedrive maar wel op jouw computer.
  4. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef ErnaArends1968
    Ik heb 2 digitale camera's, maar de foto's en filmpjes worden niet op mijn computer overgezet. Ik heb mijn one-drive al leger gemaakt, maar dat helpt dus ook niet.
    Wie kan mij helpen?


    quote:
    Dit schreef ErnaArends1968
    Ik heb ze inmiddels allemaal op een usb stick gezet en van mijn pc afgehaald en dus ook van one drive. maar er gebeurd dus nog steeds helemaal niets.


    Ik geloof dat ik het nu niet meer zo goed snap. Je gaf in het eerste bericht aan dat je de foto's niet van jouw camera op jouw PC kreeg. Toch?
    Daar reageerde ik op in ieder geval.

    Nu geef je aan dat ze van jouw camera op een usb-stick staan en ook op je pc en onedrive hebben gestaan.
    Het aanvankelijke probleem is er dan niet?

    Wat doet niets?
  5. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    quote:
    Dit schreef Suzette

    Wat je kunt doen, is naar 'Mijn computer' en dan de schijf selecteren waar de camera of SD-kaart aan hangt. Dan krijg je als het goed is jouw foto's en filmpjes te zien. Alles selecteren, kopi?ren en elders op jouw PC neerzetten. Dan staan ze weliswaar niet in Onedrive maar wel op jouw computer.


    Als de aannames van Kaatje en Arno kloppen, dan verwijs ik weer terug naar mijn eerdere reactie. Via de verkenner, moet je ook gewoon bij de foto's en filmpjes kunnen komen. Tenzij je een ander besturingssysteem dan Windows gebruikt, dan weet ik het niet.
  6. Suzette
    Abonnee

    Toon alleen de berichten van Suzette
    Ow, en simpel maar ingewikkeld probleem als je het niet weet. Op sommige SD-kaarten zit een schuifje aan de zijkant. Als die op lock staat dan krijg je er niks af.
Terug naar de lijst