Zomaar slag in mijn haar gekregen

Zomaar slag in mijn haar gekregen 

Onderwerp van SSimone

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone
    Ven zo venieuwd of er een verklaring voor is. Ik heb mooi haar, dik en ben daar heel blij mee. Ben er ook zuinig op, zorg er goed voor.
    Stiekem wilde ik altijd wel wat slag zondat het niet zo recht valt maar met wat meer swung.
    Nu heb ik mij laatst door de thuiskapster van mijn zus laten knippen. En zij is nog van the old school.
    Mijn haar was erg lang met wat laagjes er in. Ze heeft het op de oudewetse manier op 1 lengte feknipt. Dus echt per lok omhoog opgenomen boven mn hoofd en zo alles op dezelfde lengte geknipt.
    Zo is mijn lange haar nog nooit geknipt, met deze techniek.
    En het resultaat mag er wezen!
    Een volle dikke kwast, onder even dik als boven in.
    Evengoed model doordat ze voor wel een andere lengte geknipt heeft.
    En.....ik geb nu slag! Van dat " Pam....je haar danst" haar. En ik vind t helemaal geweldig.
    Maar t verbaast me ook.
    Een kapper die er zomaar "krullen" in knipt. Ik dacht dat dit helemaal niet kon Smile

    Efin..ik was al blij met mn haar en nu nog veel meer.Smile
  2. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    quote:
    Dit schreef Mar1970
    grinnik, leuk!

    ik had altijd stijl haar en sinds een paar jaar echt krullen. Ik verf het nu een paar jaar blond en krijg soms nog commentaar 'is slecht hoor, ?n permanenten ?n blonderen'. Groot is dan de verbazing wanneer ik zeg dat die krullen spontaan zijn ontstaan de afgelopen jaren.
    Ik vind het heel handig :)


    Ja leuk! Heel bijzonder....

    Ik ben benieuwd hoe zo iets kan. Bij jou dus met de jaren? Dus ook begonnen met een lichte slag?
    Dus ik ga misschien over een paar jaar ook gekruld door de rest van mn leven?

    En ik vind het zo leuk dat ik nu slag heb dat ik er niet over uit gepraat raak.
  3. SSimone
    Hobby Kampvuurkok!

    Toon alleen de berichten van SSimone

    Ik heb diverse haarlengtes gehad. Echt tot over mijn billen en onder nog een volle kwast tot gemillimeterd. , kort, half lang, schouderlang. En never nooit niet eerder een slag in mn haar. Echt helemaal stijl.

    En daarom ben ik dus verbaasd.
    Want echt ... kapster was klaar met knippen en de slag zat er in. Bizar gewoon. En dus heel leuk.
    Ik blijf er maar aan voelen Smile
Terug naar de lijst