Combi-oven of combimagnetron

Combi-oven of combimagnetron 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje
    15 jaar geleden heb ik een tweedehands combi-oven van Miele op de kop getikt. Hierbij voert de ovenfunctie dus de boventoon. Magnetronfunctie gebruik ik weinig.

    Het handvat brak een paar jaar geleden grotendeels af en ik ben bang dat het overgebleven stuk niet heel lang meer blijft zitten.

    Kortom, ik zoek een nieuwe. Maar dat valt nog niet mee. Door de afmetingen van mijn keuken moet het een losstaand apparaat zijn en met naar linksdraaiende deur (geen klep naar beneden!). En dan het liefst ook nog met inschuifbare bakplaten en rooster.

    Echter, bijna alle varianten die ik zie, hebben ?f een klepdeur en/of een draaiplateau. Dat eerste is hier niet praktisch ivm hoogte en laatste lijkt me niet handig met schalen.
    Of valt dat laatste wel mee?

    Iemand tips? Zelf wellicht zo'n exemplaar en tevreden? Hoor graag welk type!
  2. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    Bedankt voor de reacties!

    Past er met zo'n draaiplateau wel een fatsoenlijk cakeblik in bijvoorbeeld?
  3. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Dat ligt aan de grootte van de magnetron. Bij mijn Sharp draaien de vierkante bakplaten niet rond natuurlijk. Daar kunnen zo twee cakevormen op gezet worden. Ik heb altijd grote formaten combi magnetrons gehad. Een kleinere cakevorm paste wel. Een grotere, Of een rechthoekige lasagneschaal echter niet.


    In die jij hebt, passen wel lasagneschalen?
  4. kaatje
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van kaatje

    quote:
    Dit schreef on-my-own
    Jaa....Is eigenlijk een oven met magnetron met van die inschuifrekken . Kijk maar bij Coolblue. Je kunt selecteren op binnenmaten.


    @on-my-own, heb jij deze? >>LINK<<
Terug naar de lijst