Berlijn

Berlijn 

Onderwerp van Jacqueline_69

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. Ik wil in de herfstvakantie drie of vier dagen naar Berlijn, met zoon, 16 jaar.
    Wie weet een leuk middenklasse hotel? Wat moeten we gaan zien en wat vooral niet?
    Trein of auto? Alle tips zijn welkom!

  2. quote:
    Dit schreef Carla-S
    Hotel Seiffert, in een zijstraat van de Kurf?rstendamm.
    Met naar was ruikende krakende houten trappen.
    Eenvoudige kamers, maar goede bedden.

    Wordt door een heel vriendelijke familie gerund.
    Fantastisch ontbijt.
    Metro om de hoek

    >>LINK<<

    Ja zoiets bedoel ik, gaaf!

  3. quote:
    Dit schreef Tinus

    Wat voor tips zoek je verder? Wat vind je leuk?

    Niet te stijfjes, beetje flexibel, combi van relax shoppen en wat bezienswaardigheden. Dag fiets huren lijkt me heel leuk. Verder tips over restaurantjes, lekker ontbijt, goeie koffie, dat soort dingen.
    Hotel van.Carla had geen plek helaas, ondertussen NH geboekt van 13-16 oktober.

  4. quote:
    Dit schreef Leonard
    Ik geloof in Tripadvisor, kan je zelf kiezen wat j?j leuk vind uit al het leuks wat daar verzamelt is.
    >>LINK<<

    Wat goed, dank!

  5. quote:
    Dit schreef Cato

    Het NH aan de Spree?!
    Dat is wel een hele gave locatie.

    Deze: NH Collection Berlin Mitte am Checkpoint Charlie 4.5 van 5.0

  6. Net terug van vier dagen Berlijn. Wat een mooie stad is dat!
    We hadden een heerlijk hotel, duur maar superschoon, lekkere bedden en midden in het centrum.
    Tips: zorg voor lekker zittende schoenen, huur een fiets en regel een goede stadsplattegrond.
    Ontbijt niet in een hotel maar ga naar ??n van de tig bakkertjes waar ze heerlijke belegde broodjes en koffie hebben voor weinig. Alle restaurants waar we ?s avonds gegeten hebben (2 x Italiaans en een steakhouse) waren drukbezocht en prima, ook qua prijs-kwaliteit.
    Doe, als je in de gelegenheid bent, een stadstour per fiets. Als je geluk hebt met de gids hoor je echt een hoop nieuwe dingen die je als outsider anders echt niet hoort of ziet.
    De dierentuin is leuk!

    Ik ga snel nog een keer terug. Zonder puber dan, want helaas ligt zijn focus nog vooral bij dure auto?s, merkkleding, voedsel en drank. Geeft niks, maar een paar dagen alleen rondstruinen daar lijkt me heerlijk. Aanrader dus!
Terug naar de lijst