Nieuwe stofzuiger

Nieuwe stofzuiger 

Onderwerp van kaatje

BEHEERD DOOR:
leeuwin70
Terug naar de lijst
  1. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    quote:
    Dit schreef fresia
    Ik heb ook net een nieuwe en heb nu bewust voor een zakloze gekozen.
    Ben er erg tevreden mee, je kunt alles heel goed schoonmaken, hij kan helemaal uit elkaar en de onderdelen passen allemaal op elkaar (bv borsteltje past op lange steel)

    Waarom wil je geen zakloze?

    Supertevreden met onze zakloze Philips. De EERSTE stofzuiger, ever, waar ik helemaal blij mee ben. Zowel geluidsniveau, zuigcapaciteit als actieradius zijn helemaal goed. Never Philips, was mijn credo, maar I've changed my mind ;-)
  2. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    quote:
    Dit schreef Sandra1202
    De volgende wordt bij mij wel snoerloos

    Echt waar, zo'n robot-ding? Mijn broer heeft 'm weer de deur uit gedaan. Te weinig 'zuigkracht' Smile
  3. K2
    Geregistreerd

    Toon alleen de berichten van K2
    quote:
    Dit schreef K2

    Supertevreden met onze zakloze Philips. De EERSTE stofzuiger, ever, waar ik helemaal blij mee ben. Zowel geluidsniveau, zuigcapaciteit als actieradius zijn helemaal goed. Never Philips, was mijn credo, maar I've changed my mind ;-)

    Power Pro Compact, AAA - klein, geluidsarm, goedkoop en goed. HET nadeel van deze stofzuiger is het feit dat de slang makkelijk los schiet van de machine en dus altijd op de grond ligt (als je zelf geen andere oplossing bedenkt). Ik vind dat nadeel een kleinigheidje.
Terug naar de lijst